Liten kunngjøring ang. Onecall

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Liten kunngjøring ang. Onecall

Innleggav n0gga » fre 09.05.2008 12:27

Har for en stund siden anskaffet meg Onecall. Er fornøyd med abbonementet, men har funnet ut at simkortet har en lei tendens til å tulle.

Hvis du har en fungerende telefon med onecall, og rebooter, kan det hende at ting ikke funker. Du har ikke navn på meldingene dine, du kan ikke endre pin-kode osv.
En veldig grei måte å sjekke om alt er i orden, er at Edge-ikonet kommer fram når du har dekning. Får du "No service", er det bare å reboote på nytt.

Jeg bruker som regel å slå telefonen av og på 4-5 ganger før jeg får edge-ikonet frem.
Jg har ogsån hatt en del tull med navnet på meldingene, og dette var min løsning på dette!

Takk.

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Re: Liten kunngjøring ang. Onecall

Innleggav tunamgu » fre 09.05.2008 12:38

Jaja,man får hva man betaler for.mtu og onecall er shitbedrifter.porterte fra onecall til talkmore pga elendig service.nå skal jeg portere til tele2 uno pga pris.

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: Liten kunngjøring ang. Onecall

Innleggav vigen » lør 10.05.2008 15:42

Vet at det går å gjøre det på den måten, men edge funker jo ikke fremdeles..
medlem i 193 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron