iPhone + Tele2 = ??

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

iPhone + Tele2 = ??

Innleggav iPhoneiTouch » ons 26.03.2008 16:23

Jeg skal snart kjøpe meg iPhone og har tenkt til å ha Tele2 abonement på den.
Bare lurte på om det er noe problemer med Tele2 operatør på iPhone (EDGE, GSM osv... Har ikke tenkt å bruke EDGE, men bare ha det for sikkerhets skyld...)? Noen operatører dere anbefaler?

Noen ting til. Hva anbefaler dere: iPlus eller ZiPhone? Hva er best? iPlus legger jo inn en fake 3.9 bootloader og ZiPhone legger inn en vanlig 3.9 bootloader... Vet ikke hva som er best jeg? Og hvilken opplåsnings metode er best når det gjelder å ikke få den skjente feilen: Error. Package download failed! Eller er det helt likt på begge? HJELP?

Håper på svar! Jeg er veldig takknemlig for de som gidder å fortelle meg noe om de tingene... :-) :-)

Kristian (iPhoneiTouch)

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: iPhone + Tele2 = ??

Innleggav quadra800 » ons 26.03.2008 16:39

Jeg har iPhone med Tele2-abbonnement, og har aldri hatt problemer med Tele2 som operatør. Jeg brukte ZiPhone for å oppdatere 1.1.1'ern min. Det gikk helt greit og smertefritt. Har ikke hatt problemer i ettertid.
Gled deg! Du kommer til å få en fin tid med iPhonen din. :-)

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: iPhone + Tele2 = ??

Innleggav iPhoneiTouch » ons 26.03.2008 21:16

Tusen, tusen takk for kjapt og detaljert svar!!
Gleder meg virkelig til jeg får meg iPhone!!

Kristian

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: iPhone + Tele2 = ??

Innleggav quadra800 » tor 27.03.2008 16:41

Må bare nevne en liten ting, selv om det ikke har noe med Tele2 å gjøre. Jeg oppfordrer deg til å kikke på versjonsnummer på programmer du installerer (med Installer.app) på iPhonen. Hvis du installerer en bråte med pre versjon 1.0-programmer kan det hende at telefonen din blir buggy. Dvs. tenk deg om før du installerer ting.
:-)

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: iPhone + Tele2 = ??

Innleggav iPhoneiTouch » tor 27.03.2008 17:14

Hva mener du med bråte?? Skal jeg ikke installere programmer som er 1.0 versjon??

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: iPhone + Tele2 = ??

Innleggav quadra800 » tor 27.03.2008 17:19

Bråte aka: en haug, en masse osv.

Det jeg mener er at de første utgavene av noen programmer kan fucke opp litt i telefonen din. Det være seg å flytte, eller endre på filer som blir brukt av andre programmer. Fordelen ved å vente på senere revisjoner av et program er å kanskje slippe denne endringen i filer. Enkelte programmer kan også opprette filer, som kan fucke opp i andre programmer.

If u c wh4t I m34n... :-)

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: iPhone + Tele2 = ??

Innleggav iPhoneiTouch » tor 27.03.2008 17:33

Takker og bukker!!

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: iPhone + Tele2 = ??

Innleggav Matt Idea » tor 27.03.2008 18:18

Jeg ville har brukt ZiPhone. Flere som har hatt problemer med Fakeblank BL.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: iPhone + Tele2 = ??

Innleggav Haakon » tor 27.03.2008 19:25

Tele2 er helt greit det (bortsett fra det problemet som jeg har som jeg er alee om, ref over..), jeg bruker det selv.
Men skal du bruke det til endel datatrafikk, vil jeg anbefale Netcom; de har et myyyye bedre abonnement prismessig på datatrafikk. Å bruke vanlig abonnement på iPhonens datadel blir fort dyrt, veldig dyrt.
medlem i 237 måneder
 

Re: iPhone + Tele2 = ??

Innleggav moffoffo » tor 27.03.2008 19:56

Kan hive meg på her jeg og. 1.1.2 OTB iPhone med Tele2, opplåst først med Stealthsim, deretter opplåst med Ziphone og 1.1.4. Har ikke hatt noe problem. Bare å følge guiden til geircito slavisk så skal det gå riktig så enkelt og greit.

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Re: iPhone + Tele2 = ??

Innleggav iPhoneiTouch » tor 27.03.2008 22:02

Får man den kjente feilen Error. Package download failed! når man prøver å laste ned ting fra installer hvis man følger geircito sine GUIDER slavisk??

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: iPhone + Tele2 = ??

Innleggav quadra800 » tor 27.03.2008 23:51

Ja, hvis sourcen er nede. :-)

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: iPhone + Tele2 = ??

Innleggav iPhoneiTouch » fre 28.03.2008 17:10

quadra800 skrev:Ja, hvis sourcen er nede. :-)

Hvis sourcen er nede, kan det hende at den kommer opp igjen??

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: iPhone + Tele2 = ??

Innleggav quadra800 » fre 28.03.2008 17:38

Forhåpentligvis, ja.

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: iPhone + Tele2 = ??

Innleggav torsihle » søn 30.03.2008 15:17

Er dt noen der utes som har forstått hvordan man utnytter Edge hos tele2? Hvordan setter man det opp?

T. ihle
medlem i 221 måneder
 

Neste

Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]