Kan man åpne AT&T-abonnement for så å si det opp igjen?

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Kan man åpne AT&T-abonnement for så å si det opp igjen?

Innleggav bettie » søn 09.03.2008 18:12

Drar til USA om kort tid og har selvsagt planer om å kjøpe iphone. Skal være der i tre uker og lurer på om det er mulig å åpne abonnementet til AT&T og bruke telefonen med det abonnementet mens jeg er der, for så å stenge det før jeg drar tilbake til Norge?

Så vidt jeg kan forstå koster det $175 å avslutte abonnementet, men ikke hvis det avsluttes innen 30 dager, da koster det ingenting. Jeg lurer bare på om noen har prøvd dette? Hadde jo vært greit med et amerikansk nummer mens jeg er der...
medlem i 193 måneder
 

Re: Kan man åpne AT&T-abonnement for så å si det opp igjen?

Innleggav alexandr » søn 09.03.2008 21:58

unlock iphonen og kjøpt deg et kontantkort. jeg lover deg det sparer deg for mye stress..

dessuten vil du ha vanskelig for å kunne åpne et abbonement uten registrert adresse etc..

alex.
medlem i 230 måneder
 

Re: Kan man åpne AT&T-abonnement for så å si det opp igjen?

Innleggav bettie » søn 09.03.2008 22:10

Jeg har adresse og social security nummer og alt jeg eventuelt trenger. Men kontantkort er kanskje en god idé.
medlem i 193 måneder
 

Re: Kan man åpne AT&T-abonnement for så å si det opp igjen?

Innleggav Otsego » søn 09.03.2008 22:15

Har du adresse i USA og SSN er du vel enten statsborger eller en "Permanent Resident". Du vil ikke ha noe problem med å åpne et AT&T abo. i det tilfellet, og slik jeg har forstått har du en prøveperiode hos AT&T hvor du kan kansellere innen en tidsperiode, som jeg ikke husker her og nå. Men som sagt, du kan også registrere et kontantabo. på iPhone via iTunes.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Re: Kan man åpne AT&T-abonnement for så å si det opp igjen?

Innleggav bettie » ons 09.04.2008 8:36

Jeg endte opp med å åpne telefonen og kjøpe et kontantkort hos AT&T. Idiotisk system de har for kontantkort der borte, men det er en annen sak.
Kom meg nesten gjennom hele registreringen hos AT&T, det eneste jeg manglet var et amerikansk kredittkort som kunne registreres på abonnementet. Uten det så gikk det ikke.

Ellers er jeg kjempefornøyd med telefonen. Flotte greier!
medlem i 193 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]