iphone forsikring

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

iphone forsikring

Innleggav gnometass » man 04.02.2008 21:22

hei lurer på å kjøpe iphone fra http://www.dotconsole.com/product_p/category_s/39.htm
lurer da på om det er noen abonomang med forsikring på telefonen å eventuelt hvordan dette funker (trenger bare tyv forsikring) siden iphone ikke har kommet til Norge så hvor mye for du eventuelt igjen for telefonen? :-D

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: iphone forsikring

Innleggav Fat_Board » man 04.02.2008 23:05

jaja du kan da alltids kjøpe et AT&T abb. Men som sagt det vil koste deg! Hvis du bruker det da!

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Re: iphone forsikring

Innleggav gnometass » man 04.02.2008 23:28

du kan vell ikke bruke et att abb. i Norge??-eller mener du overseas greier?
men jeg har hatt forsikkring på tidligere mobiler (ikke den kjøpsgarantien) men tyv forsikkring...dette er veldig greit på et produkt til 4000 kr! (spyr ikke penger heller) :-!

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: iphone forsikring

Innleggav noeb » tir 05.02.2008 11:05

dette lurer jeg også på...

Kunne tenkt meg en rimelig mobilforsikring. Problemet er at jeg bare finner forsikringer bundet til operatør, eller bundet til butikk (dvs man må ha kjøpt telefonen f eks på expert)

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Re: iphone forsikring

Innleggav gnometass » tir 05.02.2008 19:54

jeg bryr meg ikke om det følger med et abb. til forsikringa..(har kontantkort) men jeg går på skole å da er det lett at ting blir bortte eller stjelt... alle svar ville blitt satt pris på :rolls eyes:

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: iphone forsikring

Innleggav demure » tir 05.02.2008 21:20

en god reiseforsikring dekker jo både tyveri og tap. Jeg har en som funker så fort jeg går ut av døra.. Men ellers har vel både chess, netcom og telenor mobilforsikring. Bare sende inn kopi av kvittering, og betale litt hver måned,så får du tilbake tilsvarende beløp. (Hvis jeg ikke tar helt feil??) Selv har jeg onecall, og de har ikke forsikring

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: iphone forsikring

Innleggav gnometass » tor 07.02.2008 23:20

joa visste jo detta men kan jeg gi dem en kvitering fra for eksempel finn.no..? :-/

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron