Virker turbosimet?

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Virker turbosimet?

Innleggav uramas » lør 19.01.2008 21:13

Jeg har tenkt å kjøpe meg Turbosim, da jeg fant dette:

http://cgi.ebay.com/Turbosim-Unlock-iphone-bootloader-4-6-06-OTB-1-1-2-Sim3_W0QQitemZ300191927424QQihZ020QQcategoryZ43312QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Noen som vet om det funker på 1.1.2 US versjonen? (stoler ikke bare på at de som selger det sier at det funker)
Noen med erfaring av denne sorten?
medlem i 194 måneder
 

Re: Virker turbosimet?

Innleggav ufarlig » lør 19.01.2008 21:19

Trodde aldri jeg som er så ny på forumet kom til å si dette men:


SØK!

Og for å ikke være helt idiot, så kan jeg si ja, TurboSim virker på en jailbreaket 1.1.2 firmware OTB(out of the box) iPhone. Men Turbosim må man programmere selv så vidt jeg vet. Da kan du heller bestille iPhonen fra en her på forumet (feks tunamgu som jeg kjøpte fra) og så bestille et simkort fra http://www.dr-ipod.no.

Begge disse er helt til å stole på. Du må kanskje betale noe ekstra men du slipper i alle fall å gi X antall lapper til en ukjent i statene. Bor han på østlandet er det mye lettere å dra etter å hente iPhonen / Simkortet om det går noe galt :rolls eyes: ;)

Men for å konkludere: Du kan kjøpe en 1.1.2 iPhone hvor som helst (US versjonen) å så kjøpe sim av dr-ipod (da han har de som er ferdigprogrammerte). Han kan forsåvidt ferdigstille telefonen helt for deg for en liten slant om du bor i området. Eller du kan sende den til han.
medlem i 194 måneder
 

Re: Virker turbosimet?

Innleggav uramas » lør 19.01.2008 21:26

Jeg har da min iPhone.. og jeg lurte bare på om akkurat det simet funket, jeg søkte og fann ikke noe som var likt, så jeg lurte på om noen visste om akkurat den versjonen funket (siden der står at man ikke trenger programering)

kan man forresten ødlegge iPhonen med å bruke turbosim (om man gjør noe feil ved f.eks. programeringen?)
medlem i 194 måneder
 

Re: Virker turbosimet?

Innleggav ufarlig » lør 19.01.2008 21:28

DET vet jeg ikke. TIpper du finner ut om du søker. MEn hvorfor bestille et turbosim fra USA med frakt og ingen garantier når du kan kjøpe fra DR-ipod for litt mer, få garanti om at det funker (Stealthsimmet altså), han kan gjøre det for deg PLUSS at det er ferdigprogrammert så du slipper å søke for å sjekke om programmering av turbosim kan ødelegge telefonen!
medlem i 194 måneder
 

Re: Virker turbosimet?

Innleggav Fat_Board » lør 19.01.2008 21:41

Eller bare kjøpe av meg for enda billigere enn Dr. iPod selger Stealthsim. PM er sendt til deg.

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron