iPhone til Norge i offisiell uhacket utgave?

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Re: iPhone til Norge i offisiell uhacket utgave?

Innleggav Heggi » lør 08.03.2008 18:43

geircito skrev:Ett er sikkert: iPhone (offisielt) kommer ikke til Norge dette året 2008!!


@Geircito Hvordan vet du at den ikke kommer i 08?

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Re: iPhone til Norge i offisiell uhacket utgave?

Innleggav jallaballa » ons 16.04.2008 19:05

Jeg venter og jeg venter... vil ha en iPhone før sommeren.

Synes det er litt synd at det er så mye frem og tilbake på amobil.no - der jeg følger med hver dag.

Den ene dagen kommer den innen 6 uker, den andre dagen kommer den ikke i 2008. Tar alt med en klype salt nå, og synes det er litt patetisk av både de norske teleoperatørene og Apple at de ikke klarer å si NOE ihvertfall. En ting er at de skal hype telefonen, men om den blir hypet så lenge at det kommer andre aktuelle alternativer har de tapt spør du meg.

Jeg er *meget* tolmodig og har ikke funnet noen andre alternativer ennå, så jeg håper noen snart kommer med noe nyttig informasjon. Både Linux-telefonen, Sony E pluss Nokia og mange andre look-a-likes er fine, men ikke i nærheten av det iPhone er. Og JA, jeg bryr meg mer om brukergrensesnitt, hastighet på OS enn masse typiske Symbian slowshiiit.

Mer info fra Apple/Teleoperatørene !!!
medlem i 192 måneder
 

Re: iPhone til Norge i offisiell uhacket utgave?

Innleggav TheRealChristoffer » ons 16.04.2008 19:08

Jeg er i mobilbransjen og har hørt rykter om at telenor og apple ha no avtaler til sommern. Kan ikke si mer :bitchin:

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Re: iPhone til Norge i offisiell uhacket utgave?

Innleggav jallaballa » ons 16.04.2008 19:16

mac1bruker skrev:Jeg er i mobilbransjen og har hørt rykter om at telenor og apple ha no avtaler til sommern. Kan ikke si mer :bitchin:


Takk, det hjalp "litt". 8-)
medlem i 192 måneder
 

Re: iPhone til Norge i offisiell uhacket utgave?

Innleggav devo » ons 16.04.2008 20:05

Fader det hadde vært perfekt å lansert mobilen i sommer-perioden, ca mai/juni og utover. La gjerne telenor få smelle inn noe festival-tillegg slik at telefonen blir atraktiv og får presse. Ikke at den trenger så mye av det men..

Den vil trolig bli lansert med 2.0, og som vi vet digger Telenor å trykke nye "tilbud" ned over oss, så det passer vel perfekt. Bare så genialt at det kan fjernes :P

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Re: iPhone til Norge i offisiell uhacket utgave?

Innleggav TheRealChristoffer » ons 16.04.2008 23:24

Sjokerer meg ikke om man må registrere iphonen i butikken:P

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Re: iPhone til Norge i offisiell uhacket utgave?

Innleggav devo » tor 17.04.2008 15:58

Da er det bra at det finnes semi-Apple butikker her i landet som bare Telenor kan drømme om å ha kontroll over. Nå har jeg selv Telenor, så det er ikke noe nei-moment for meg, men jeg er stor tilhenger av valgmuligheter. Og så er det i tillegg ulovlig og selge en telefon med mer enn 12 mnd. bindingstid. Ei heller abonnementstvang. Heia Norge! :)

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Re: iPhone til Norge i offisiell uhacket utgave?

Innleggav jallaballa » tor 17.04.2008 20:04

Openmokos nye Freerunner koster langt mindre enn ventet.
http://www.amobil.no/artikler/prisen_kl ... onen/50843

Nok en grunn til å ut litt mer info fra teleoperatørene/apple. :-D
medlem i 192 måneder
 

Forrige

Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron