Hjelp! Er det noe håp for min samboers bilder?

Diskusjon rundt programvare og spill til iPhone

Hjelp! Er det noe håp for min samboers bilder?

Innleggav magnus2k » tor 25.05.2017 19:48

Hei. Ettersom min samboer er teknisk inkompetent, tar jeg for meg IT ansvaret i huset.
Det er lenge siden jeg selv har hatt iPhone, men min samboer hadde iPhone 4, og har nå iPhone 5s.

Hun har ikke lagd en apple ID, så jeg har brukt min apple ID for å hente oppdateringer osv.
En dag fungerte ikke snapchat lenger, og vi fant ut at hun måtte oppdatere iOS. Dette var på iPhone 4.
Denne telefonen inneholdt tusenvis av bilder, inkludert masse bilder av datteren som vokste opp. For å få plass til oppdateringen måtte vi slette masse bilder. Av en eller annen grunn fungerte det ikke å overføre bildene til noen av PC'ene i huset. Vi har 3 PC'er.
Kameramappen var bare tom når vi koblet til USB. Også prøvd gjennom iTunes.
Jeg tenkte da at vi kunne sikkerhetskopiere telefonen til iCloud. Bildebiblioteket på icloud fungerte visst ikke med iPhone 4, eller den gamle iOS versjonen, husker ikke helt.
Da kjøpte jeg 50GB plass på icloud og begynte å synke. Nå har hun da kjøpt en ny iphone 5s, og det hender hun spør om de bildene.
Etter å ha slettet masse bilder begynte jeg å lure på om det var mulig å hente dem tilbake med bare sikkerhetskopiering. Nå har også abonnementet på 50GB løpt ut, siden jeg har byttet kort fra banken. Er det fortsatt håp for å få tilbake bildene eller er de tapt? Hvis de er tapt kommer hun til å bli helt knust, siden det er så mange bilder av datteren der. :( :(
medlem i 161 måneder
 

Re: Hjelp! Er det noe håp for min samboers bilder?

Innleggav Morse » man 26.06.2017 2:51

Du skriver PC´er. For sikkerhets skyld: Mener du Windowsmaskiner eller Mac´er? Uansett, hvilke operativsystemversjoner?

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 


Returner til iPhone programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere