Musikk-appen er helt på tur

Diskusjon rundt programvare og spill til iPhone

Musikk-appen er helt på tur

Innleggav Macini » man 14.03.2016 19:06

Holder på å ble gal av Musikk-appen på iPhone. Jeg er IKKE interessert i all musikk jeg har kjøpt i spillelisten "Min musikk", jeg vil ha musikken jeg har lagt inn fra iTunes så jeg finner den uten å måtte bla gjennom hele fa**s musikkbiblioteket. Det må være noe jeg overser, hvis ikke vil jeg si at Musikk-appen har blitt helt ubrukelig.
Noen som vet hvordan jeg får opp KUN de sporene jeg har valgt i iTunes som synkroniseres?

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Re: Musikk-appen er helt på tur

Innleggav jerry.c.bush » man 14.03.2016 19:40

Innstillinger - Musikk - Slå av Vis Apple Music og slår av iCloud-musikkbibliotek. Deretter inne i selve Appen så står du på fanen Spillelister og tapper der det står Alle spillelister eller Apple Music-spillelister og huker av for Mine spillelister og setter på haken der det står Kun nedlastet musikk. Det var i alle fall det som skulle til hos meg.

Så lett er det ikke, jeg har måtte redigere posten min flere ganger fordi jeg rotet... pga at det er litt innviklet.

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 

Re: Musikk-appen er helt på tur

Innleggav Macini » man 14.03.2016 21:22

Fulgte oppskriften men det hjalp ikke noe :-(
Gir snart opp!

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Re: Musikk-appen er helt på tur

Innleggav Macini » ons 16.03.2016 17:41

Har midlertidig fikset det ved å lage spilleliste med alle sporene, men det er utrolig kjedelig at ikke fungerer som det har gjort tidligere.

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Re: Musikk-appen er helt på tur

Innleggav jerry.c.bush » ons 16.03.2016 18:25

Nei, om ikke det jeg foreslo over hjalp deg, så har jeg ikke noen andre triks heller.
Det vi kan være enige om er at her har Apple bæsja på leggen og litt til... =-O

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 

Re: Musikk-appen er helt på tur

Innleggav Macini » ons 16.03.2016 21:13

Helt klart! Tror ikke det bare er leggen som er truffet... :-D

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 


Returner til iPhone programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]