Swiftkey (og andre 3. partstastatur)

Diskusjon rundt programvare og spill til iPhone

Swiftkey (og andre 3. partstastatur)

Innleggav robertleithe » fre 19.06.2015 11:05

Hei,

Jeg har forsøkt 3. partstastatur ved et par anledninger, men opplever samme type problematikk. Nå er jeg nysgjerrig på om andre også opplever det samme.

Alt går greit å installere, og funksjonelt synes jeg SwiftKey er helt suverent. MEN - innimellom så vises ikke tastaturet. Jeg får opp Emoji, men får ikke opp SwiftKeytastaturet. F eks om jeg skal besvare en tekstmelding. Da må jeg noen ganger gå ut/inn av Meldinger (eller andre program som bruker tastatur) før det plutselig kommer opp.

Dette er uaktuelt rent praktisk, så jeg har valgt å gå tilbake til det innebygde tastaturet.

Er det noen her som opplever det samme? Eller har alle SwiftKeybrukere utelukkende en positiv opplevelse etter å ha byttet ut tastaturet sitt?

Vh Robert

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: Swiftkey (og andre 3. partstastatur)

Innleggav evilnate » fre 19.06.2015 14:26

Opplever det samme som deg,må avslutte programmer som bruker keyboard for å få det opp i feks meldinger igjen.

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: Swiftkey (og andre 3. partstastatur)

Innleggav Chiang Mai 1963 » fre 19.06.2015 18:40

Jeg bruker Swype, det samme skjer her. Irriterende. Det innebygde tastaturet henger seg innimellom, så det bruker jeg IKKE. Av to problemer så syns jeg det enkleste er å restarte appen jeg bruker av og til. :D

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 


Returner til iPhone programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]