Scan og konverter i sanntid

Diskusjon rundt programvare og spill til iPhone

Scan og konverter i sanntid

Innleggav jerry.c.bush » man 11.05.2015 15:56

For en tid tilbake så hadde jeg en App på iPhone som oversatte det som ble plassert foran kamera i sanntid, altså om du hadde Spansk tekst så kunne den vise feks Engelsk i stedet, og dette direkte i bildet på skjermen i sanntid. Nå klarer jeg ikke huske hva Appen heter.
Jeg mener at Appen også kunne hente info om objekter om man hadde foran kamera. Feks satte man en vinetikett der, så kunne man få opp info om vinen.

Er det noen som tilfeldigvis skjønner hvilken App jeg snakker om så hadde jeg satt stor pris på om jeg fikk et hint.

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 

Re: Scan og konverter i sanntid

Innleggav Kurtis » tir 12.05.2015 12:40

scanner&translator kan kanskje hjelpe
medlem i 201 måneder
 

Re: Scan og konverter i sanntid

Innleggav Frenk » tir 12.05.2015 15:18

Det virker vel på Google til translate app tror jeg.
medlem i 195 måneder
 

Re: Scan og konverter i sanntid

Innleggav gvalstad » ons 13.05.2015 7:59

WordLens?
medlem i 190 måneder
 

Re: Scan og konverter i sanntid

Innleggav jerry.c.bush » ons 13.05.2015 8:13

I think we have a winner.
@gvalstad: WordLens var det jeg hadde, men ser ikke ut som om dette finnes i App Store lenger, men ved å søke så fant jeg noen alternativer.
Skal sjekke de ut og se om teknologien har kommet noe lenger siden den gang, da det er noen år siden jeg testet det. Det var da litt i startgropen og fungerte ikke optimalt, men jeg så potensialet dette kunne ha og ønsket å "se innom" programmet igjen for å se om det hadde blitt noe bedre etter en tid.
Jeg fant et program som heter Polyglocam som jeg skal teste litt og se om teknologien fungerer bedre enn hva det gjorde for noen år siden.

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 


Returner til iPhone programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]