widget weather betatest

Diskusjon rundt programvare og spill til iPhone

widget weather betatest

Innleggav troffen » tir 25.11.2014 19:23

Hei
Jeg har akkurat gjort meg ferdig med en ny versjon av appen widget weather.
Siden det er ganske omfattende endringer "under panseret" lurte jeg på om noen her kunne tenke seg å prøve den og komme tilbakemeldinger.

Dette gjøres ved å laste ned Apple sin app TestFlight og sende meg epostadressen som man registrerer seg med i appen. Når jeg har lagt deg inn som bruker via Apple sin utviklerportal kan du laste ned betaversjon 1.2 av appen og bruke denne i 30 dager.

Siden det er litt administrasjon er det en liten forutsetning at man gidder å teste ut litt ulike funksjoner og at man kommer til å prøve ut ulike instillinger osv. men jeg krever ingen fyldige rapporter :-)
Kræsjlogger får jeg via Apple sitt system, så jeg ønsker meg bare noen ord om hvordan du liker appen og beskrivelse av hva som evt oppstår av problemer eller forslag til forbedringer.

Appen fungerer på alle epleenheter, men bare med iOS 8 og nyere.

Hvis noen som liker å teste litt kunne tenke seg å prøve den kan dere installere TestFlight og sende meg en PM med Navn og epostadressen som du registrerer der (står nederst når du åpner appen).

For ordens skyld: Både TestFlight og betaversjoner av widget weather. er helt gratis å laste ned.

Edit: Glemte å ta med at de som tester får en promokode når neste versjon blir lansert, slik at de får beholde appen.
medlem i 198 måneder
 

Re: widget weather betatest

Innleggav troffen » lør 20.12.2014 22:12

Da er versjon 1.2 endelig godkjent og tilgjengelig i App Store med bøttevis av nye funksjoner.

widget weather var først ut med utskiftbare værsymboler, og nå er den blitt den første widget (eller kanskje første værapp generelt?) med animerte værsymboler. Hva synes dere?
Bilde

De som betatestet har fått en promokode som takk, men jeg tenkte jeg skulle legge ut en liten førjulsgave til dere andre også. Kommer derfor til å poste noen promokoder i promokodetråden
medlem i 198 måneder
 


Returner til iPhone programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]