Tusen takk for svar, men det var ikke helt det jeg var på jakt etter.. dvs, det hadde noe, men det var kanskje litt feil av meg å skrive time sheet først, som det viktige..
Jeg brukte tidligere ett program som het Bento (det var vel fra FileMaker) men det er gammelt og utdatert.. men det har endel av det jeg ønsker.. legger inn noen bilder med forklaring..
I hovedmenyen har jeg oversikt med navn over alle kunder. Når jeg går inn på en kunde, kan jeg legge til prosjekter.. kunden kommer ofte tilbake for andre ting, så da er det kjekt å kunne legge til nye prosjekter til en kunde..
Kundeliste:
Her er feltene jeg har for et prosjekt:
Jeg kan eventuelt gå inn og editere feltene.. om jeg trenger noen spesielle for et prosjekt, eller fjerne overflødige..
Her er tasks, hvor jeg kan legge til så mange jeg vil og legge til bilder eller video..
I hver "task" kan jeg også editere feltene..
I tillegg til dette, hadde det vært ønskelig med time sheet, bedre bilde integrasjon samt iCloud eller dropbox lagring.
Som du ser, er dette gammelt og utdatert, og er "redd" for å bruke det, mot at kanskje nyere versjoner av iPhone ikke kan lese programmet, samt at Bento for mac er vel også uttdatert..
Filemaker har vel kanskje noe tilsvarende, men alt for avansert og mye jeg ikke trenger.
Noe tilsvarende dette? Alt av tips tas i mot
Feltene i disse bildene lagde jeg bare for å demonstrere..