Get-app fungerer ikke med jailbreaket iPhone

Diskusjon rundt programvare og spill til iPhone

Get-app fungerer ikke med jailbreaket iPhone

Innleggav VIJ1509 » tir 04.03.2014 20:15

Har Get som TV og bredbåndsleverandør og oppgraderte til iOS7 og jailbreaket med evasi0n. Men når jeg forsøker å spille av TV i Gets app blokkerer den meg siden enheten min ser ut til å være "jailbreaket", noe den forsåvidt er. Jeg har forsøkt å laste ned xCon fra Cydia, men da ville ikke Get-appen starte opp i det hele tatt. Noen som har andre tweaks som funker?

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: Get-app fungerer ikke med jailbreaket iPhone

Innleggav isah » ons 05.03.2014 10:26

Har forsket mye på dette selv og prøvd ulike løsninger som xCon og lignende, men ingenting fungerer. Ser ut som du er nødt til å fjerne jailbreak for å bruke Get-appen.

Men, jeg er ikke så avhengig av tweaks o.l. og jailbreaket iPad i hovedsak for å bruke MovieBox.
Jeg fjernet jailbreak, registrerte UDID hos en utvikler og signet MovieBox'en. Nå kan jeg bruke MovieBox uten å jailbreake, samtidig som jeg bruker Get-appen også.
medlem i 177 måneder
 

Re: Get-app fungerer ikke med jailbreaket iPhone

Innleggav hakani8 » søn 09.03.2014 15:01

Funker for meg, og jeg har jailbreaket min...
medlem i 192 måneder
 

Re: Get-app fungerer ikke med jailbreaket iPhone

Innleggav VIJ1509 » søn 09.03.2014 16:22

Hakani8: funker det å se TV med xcon via Get-appen? Funker ikke for meg...?

EDIT: Forsøkte å installere xcon, men da får jeg ikke åpnet get-appen, får nesten ikke åpnet noen apper, bare Cydia og instillinger. Noen som har peiling?

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: Get-app fungerer ikke med jailbreaket iPhone

Innleggav isah » man 10.03.2014 11:15

Interessant at hakani8 får dette til å fungere, men rart at han ikke velger å utdype litt mer. Han burde i det minste fortelle om han har fått det til uten å måtte gjøre noe eller om han har gjort noe.
Jeg opplevde at jeg kun kunne se NRK3 med jailbreak. Kanskje det er dette hakani8 refererer til.
Ellers tviler jeg svært lite på at noen har fått dette til før de kan bevise det.
medlem i 177 måneder
 

Re: Get-app fungerer ikke med jailbreaket iPhone

Innleggav MacBain » man 21.04.2014 14:58

Savner også en løsning på dette. Har prøvd via Flex å blokkere diverse ting på GET appen men, har ikke klart å løse det. Noen andre som er flinke til å lage Flex tweaks bør jo prøve seg.
medlem i 164 måneder
 

Re: Get-app fungerer ikke med jailbreaket iPhone

Innleggav eikum » tor 06.11.2014 23:27

Bump

Noen som har funnet ut noe her?

Flex er visst et program som kan gjøre dette
medlem i 197 måneder
 

Re: Get-app fungerer ikke med jailbreaket iPhone

Innleggav mags92 » tir 25.11.2014 16:25

Jeg fikk det til med TV2 Sumo appen med Flex 2, men har ikke fått det til med Get appen.. Noen som har fått det til?
medlem i 178 måneder
 

Re: Get-app fungerer ikke med jailbreaket iPhone

Innleggav jurge92 » tor 18.12.2014 23:15

Tror det viktigste er å finne ut hvilken metode som finner ut om enheten er jailbreaket. De har opplagt navngitt denne noe annet for å gjøre det vanskeligere å finne. Har søkt i alle pakker etter noe som har med jailbreak å gjøre, men ingen metoder/klasser har det ordet i seg. Har også prøvd valid og genuin. xCon beta 41 funker heller ikke.

Hadde vært veldig greit om noen som har klart å løse dette vil dele det med resten!
medlem i 191 måneder
 


Returner til iPhone programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron