IOS 7 ukenummer i kalenderen

Diskusjon rundt programvare og spill til iPhone

IOS 7 ukenummer i kalenderen

Innleggav Oldie » søn 22.09.2013 20:23

Hei

Jeg har lastet ned IOS 7 på min Iphone 5 - og etter dette vises ikke lenger ukenummeri min kalender.
Under innstillinger / mail / kalendere / kontoer ligger fortsatt abonnementskalender - ukenummer , men når jeg går på kalender og klikker på mandagene - så vises ikke lenger ukenummeret som før.

Noen som har en løsning på dette - eller andre forslag slik at jeg kan få fram ukenummer i kalenderen ?

Mvh
Oldie
medlem i 178 måneder
 

Re: IOS 7 ukenummer i kalenderen

Innleggav svano » søn 22.09.2013 22:22

Åpne kalenderen og trykk på "Calendars" (vil tro "Kalendere" om du kjører på norsk) nederst på siden og sjekk at det står en hake foran kalenderen "Ukenummer". Om ikke, haker du av den for å velge at den skal være synlig.

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: IOS 7 ukenummer i kalenderen

Innleggav Oldie » man 23.09.2013 10:13

Hei

Problemet mitt er at abonnementskalenderen min / ukenummerkalenderen ikke kommer opp under kalendere.
Jeg får opp kalendere under Icloud / Min mailadresse og Annen , men under annen kommer det bare Bursdager ( og det er huket av på alle disse )

Andre forslag til løsninger ?

Oldie
medlem i 178 måneder
 

Re: IOS 7 ukenummer i kalenderen

Innleggav Xhypo » man 23.09.2013 12:23

Jeg har et godt forslag. Kjøp appen 'Week Calendar'.. Den er mye bedre enn den orginale kalenderen og ukenummer ligger inne. Alt som du har i kalenderen fra før dukker selvsagt også opp der så du slipper å legge inn noe på nytt.
medlem i 176 måneder
 


Re: IOS 7 ukenummer i kalenderen

Innleggav Oldie » man 23.09.2013 13:38

Hei igjen

Hvilken utgave av Week Calendar er det du foreslår ( så vidt jeg kan forstå er det en rekke varianter ). Fint om du kunne angi eksakt navn + pris ?

På forhånd takk

Oldie
medlem i 178 måneder
 

Re: IOS 7 ukenummer i kalenderen

Innleggav Xhypo » man 23.09.2013 15:26

Navnet er "Week Calendar". Den ligger for øyeblikket på 11.plass over de mest populære kjøpte i Appstore. Ikonet ser ut som følger; et hvitt ruteark med rød horisontal stripe øverst der det står "week".

Ettersom jeg allerede har kjøpt den ser jeg ikke prisen, men tror det er kr.18 eller kr.21 ellernoe i den duren..
medlem i 176 måneder
 

Re: IOS 7 ukenummer i kalenderen

Innleggav tronnis » tir 24.09.2013 17:58

Oldie skrev:Hei
Noen som har en løsning på dette - eller andre forslag slik at jeg kan få fram ukenummer i kalenderen ?

Mvh
Oldie

Hadde akkurat samme problemet. Jeg løste det med å kopiere linken til abb. og lime den inn en gang til. Da funket det med en gang.
medlem i 169 måneder
 


Returner til iPhone programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron