Ios7: mangler funksjoner i varslingssenter (dagsoversikt)

Diskusjon rundt programvare og spill til iPhone

Ios7: mangler funksjoner i varslingssenter (dagsoversikt)

Innleggav Vinnalott » tor 19.09.2013 19:00

Jeg (tror jeg) mangler noen funksjoner i dagsoversikten, se bilde.

Har lest at folk har både vær og, den je savner mest, kalender. Hvordan ser det ut hos dere? Har dere flere funksjoner tilgjengelig enn jeg har?

http://i.imgur.com/yzrwce5.jpg
medlem i 192 måneder
 

Re: Ios7: mangler funksjoner i varslingssenter (dagsoversikt)

Innleggav ameja » tor 19.09.2013 19:29

Jeg har ett ekstra valg: "Calendar Day View" mellom det som er din "Neste mål" og "Påminnelser".

Det heter forøvrig "Today Summary" hos meg (det som tydeligvis er Neste mål" hos deg), jeg vet ikke om det er helt det samme? Utover det så er det samme innstillinger for elementene i varslingssenteret hos meg også.

Lenger nede på samme skjerm som du har screenshot av finnes dessuten innstillinger for å bestemme hvilke apps som skal inkluderes eller ikke i varslingssenteret. Kanskje kalenderen ikke er inkludert i ditt tilfelle, og at det er derfor du ikke får den opp på dagsoversikten?

Jeg har forøvrig været i dagsoversikten - NÅ! Fant det ikke i det hele tatt før i dag, men plutselig er det altså der. Uten at jeg kan se at jeg har gjort noe som skulle tilsi akkurat det! :rolls eyes:

Brukerens avatar
medlem i 181 måneder
 


Re: Ios7: mangler funksjoner i varslingssenter (dagsoversikt)

Innleggav Vinnalott » tor 19.09.2013 19:43

Takker, det løste seg med en enkel restart. Da fikk jeg både vær og "dagsvisning i kalender". :)
medlem i 192 måneder
 

Re: Ios7: mangler funksjoner i varslingssenter (dagsoversikt)

Innleggav Remix90 » tor 19.09.2013 19:58

jeg får ikke opp airdrop på varslingssenteret. Skal ikke den ligge der til enhver tid?

Brukerens avatar
medlem i 152 måneder
 

Re: Ios7: mangler funksjoner i varslingssenter (dagsoversikt)

Innleggav Macca » tor 19.09.2013 20:08

AirDrop skal vel ligge i Kontrollsenter (Control Center)? Fungerer kun på iPhone 5 eller bedre...

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Re: Ios7: mangler funksjoner i varslingssenter (dagsoversikt)

Innleggav Remix90 » tor 19.09.2013 20:15

Mente kontrollsenteret. Så den fungerer ikke på ipad 3. Eller iphone 4?

Edit: AirDrop er tilgjengelig på iPhone 5, iPad (fjerde generasjon), iPad mini og iPod touch (femte generasjon) og krever en iCloud-konto. Kjipt! Hehe

Brukerens avatar
medlem i 152 måneder
 


Returner til iPhone programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]