Albumm | Delte fotoalbum

Diskusjon rundt programvare og spill til iPhone

Albumm | Delte fotoalbum

Innleggav mabuhay » lør 13.07.2013 15:50

Savner du en enkel måte å dele feriebildene med familie og venner? Vår nye app Albumm dele bildene dine allerede når du tar dem (http://albumm.com).
Prøv det, og fortell oss hvordan vi kan gjøre det bedre :)

Bilde

AppStore link: http://appstore.com/albumm

Brukerens avatar
medlem i 148 måneder
 

Re: Albumm | Delte fotoalbum

Innleggav Chiang Mai 1963 » lør 13.07.2013 16:03

Huff, jeg ville irritert meg sånn over feilstaving i app-navnet at jeg ikke hadde orket ha den på telefonen min. 8-)
Sist endret av Chiang Mai 1963 den lør 13.07.2013 21:19, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Albumm | Delte fotoalbum

Innleggav MSg » lør 13.07.2013 18:29

Jeg gikk inn på posten for å redigere emnetittelen fordi jeg antok at dette var en skrivefeil, men oppdaget til min store forskrekkelse at det faktisk var appnavnet. Jeg er vrang nok til å ikke ville bruke en app som har en slik grov skrivefeil i navnet, selv om det er snakk om et egennavn.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Re: Albumm | Delte fotoalbum

Innleggav gvalstad » lør 13.07.2013 19:23

Hvorfor det navnet? Jeg styrer også unna pga det.
medlem i 190 måneder
 

Re: Albumm | Delte fotoalbum

Innleggav mabuhay » lør 13.07.2013 21:21

Skam at folk ikke liker navnet :-( Vi er selv fornøyd med navnet, og vil at det skal være unikt (og domenet var tilgjengelig).

Nekter i å bruke flickr eller iPhone også? :-D

Brukerens avatar
medlem i 148 måneder
 

Re: Albumm | Delte fotoalbum

Innleggav hsd » lør 13.07.2013 22:26

Chiang Mai 1963 skrev:Huff, jeg ville irritert meg sånn over feilstaving i app-navnet at jeg ikke hadde orket ha den på telefonen min. 8-)


Da finner jeg det meget underlig at du i det hele tatt bruker Apple-produkter der omtrent samtlige er feilstavet. ;)
medlem i 184 måneder
 

Re: Albumm | Delte fotoalbum

Innleggav MSg » lør 13.07.2013 22:36

De er ikke stavet feil; de har bare byttet plass på den store forbokstaven hvilket jeg finner mer akseptabelt enn to m'er i slutten av ordet 'album'.

Videre slipper jeg å se ordet iPhone og iPad ettersom dette ikke er trykket på fremsiden av enhetene mine, mens på 'Albumm' er dette gjennomgående i hele appen.

Unikt eller ikke, navnet på programmet irriterer meg faktisk så mye at jeg ikke kommer til å benytte meg av det. Dessuten har den ikke funksjonalitet som jeg har behov for og derfor er det dobbelt meningsløst for meg å benytte denne.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Re: Albumm | Delte fotoalbum

Innleggav Chiang Mai 1963 » ons 31.07.2013 18:58

hsd skrev:
Chiang Mai 1963 skrev:Huff, jeg ville irritert meg sånn over feilstaving i app-navnet at jeg ikke hadde orket ha den på telefonen min. 8-)


Da finner jeg det meget underlig at du i det hele tatt bruker Apple-produkter der omtrent samtlige er feilstavet. ;)


Aldri to m'er i slutten av et ord! Unntak er Ole Brumm. Bare å se ordet albumm gir meg frysninger! Ellers er jeg lite pirkete på feilstavinger, men sånne som denne orker jeg bare ikke. Sånn er det med den saken.

Utviklerne må gjerne være fornøyde med navnet, og må gjerne bruke det for min del. Flickr, iPhone o.l. virker i det minste som fikse/sofistikerte "feilstavinger". Og hos Apple er det elegant gjennomført, helt fra iMac og frem til iPad.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 


Returner til iPhone programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron