Når kommer real racing 3?

Diskusjon rundt programvare og spill til iPhone

Re: Når kommer real racing 3?

Innleggav nosey » ons 20.02.2013 15:24

Ah, Nice! Det er bare så bra spill!! :D blir digg å få det på Mac der det er større skjerm. Og iPad mini :)
Jeg tok av vrake assist helt, det er dårlig! På den måten at den bremser så man nesten stopper og med dn dårlig bil da så har jeg ikke sjans... Må kanskje bruke noen småproblemer i starten jeg også. Men får man mulighet til æ kjøpe bedre biler jo lengre man kommer? Nå har jeg bare 4-5 stk jeg kan kjøpe + en sånn dritbra bil som kommer på toppen hver uke eller mnd eller noe.

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Når kommer real racing 3?

Innleggav Mika71 » ons 20.02.2013 16:34

Du kan jo velge å kjøpe biler med ekte penger. Hvis det ikke holder kan du kjøpe deg R$ cash å så velge bil og oppgradere den. Jeg brukte penger, for når du ser hvor mye du for å hva det koster å fikse støttdemper, motor, oljeshift osv.. tar det hundre år å komme opp der man vil.

Brukerens avatar
medlem i 159 måneder
 

Re: Når kommer real racing 3?

Innleggav nosey » ons 20.02.2013 17:55

Må kanskje bruke noen *SMÅPENGER*, haha. autokorrekt på iPhone :)
skjønner, ja jeg får nok gjøre det :)

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Når kommer real racing 3?

Innleggav aco314 » tor 21.02.2013 8:25

Oppdatert til versjon 1.0.2 :)
medlem i 138 måneder
 

Re: Når kommer real racing 3?

Innleggav nosey » tor 21.02.2013 12:42

Får ikke oppdatert før jeg kommer hjem. Bruker 3G på hytta, eller det tar vel ikke mange MB det sikkert så det går vel bra :)

Jeg får ikke opp noen oppdatering her, må jeg bytte til new zealand Store for å oppdatere også? :o det ville vært tungvint!

Hva er nytt i updaten da?

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Når kommer real racing 3?

Innleggav aco314 » tor 21.02.2013 17:43

nosey skrev:Får ikke oppdatert før jeg kommer hjem. Bruker 3G på hytta, eller det tar vel ikke mange MB det sikkert så det går vel bra :)

Jeg får ikke opp noen oppdatering her, må jeg bytte til new zealand Store for å oppdatere også? :o det ville vært tungvint!

Hva er nytt i updaten da?

Jeg har fortsatt på New Zealand store (gidder ikke å bytte tilbake)
Det sto egentlig ikke hva som var nytt.. Sikkert bugfixes
medlem i 138 måneder
 

Re: Når kommer real racing 3?

Innleggav Mika71 » tor 21.02.2013 21:05

Spurte for noen dager siden om real racing3 og icloud. Fant noe svar, som jeg ikke skjønner noe av. Men kanskje noen klarer å forklare dette til meg ;)

Link: https://getsatisfaction.com/firemonkeys ... tification

We sincerely apologize for the confusion regarding the Modify Save Data feature, as listed in the 'Help' documentation of Real Racing 3. This feature is not currently available for use at launch, but it is planned for a future update. Please note that your save data is already being backed-up via Cloudcell periodically; you will have access to this save data and be able to restore your progress to another device (on the same platform – iOS or Android) immediately once this feature has been made available.

At icloud skal komme til ett senere tidspunkt har jeg fått med meg. Men hvor finner man Cloudcell ??

Syns videre at det er dårlig gjort å lage ett sånn stor spill uten icloud. Icloud er ikke noe nytt, å her mener jeg utvikleren av dette spillet burde fått dette med seg rett fra starten. Hva om ipad kræsjer ? Så er jo alt vekke av R$ penger og hvis man har gullcoins.

Brukerens avatar
medlem i 159 måneder
 

Re: Når kommer real racing 3?

Innleggav nosey » tor 21.02.2013 23:52

Enig med deg her mika71. iCloud er et midt på dette spillet. På de fleste spill er ikke det nødvendig, men på et så stort spill som du sier dette er, så bør vi få iCloud fort! :)

Gidder ikke å bytte til new zealand Store igjen, klarer meg uten oppdatering fram til det kommer i norsk App Store, såfremt ingen viktige store oppdateringer kommer. Har ikke merker noen bugs enda :)

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Når kommer real racing 3?

Innleggav nosey » søn 24.02.2013 20:06

Når RR3 kommer til Norge, vil jeg da uten problemer kunne oppdatere selv om jeg har lastet ned fra NZ App Store?

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Når kommer real racing 3?

Innleggav fersking » tor 28.02.2013 0:08


Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Re: Når kommer real racing 3?

Innleggav nosey » tor 28.02.2013 0:28

herlig! merket det da det kom opp oppdatering på iPhone-en min tidligere i dag og jeg oppdaterte uten problemer, funket jo ikke ved tidligere oppdatering fordi jeg byttet tilbake til Norsk App Store, bra den har kommet hit nå! :)

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Når kommer real racing 3?

Innleggav ipodtouchfever » lør 02.03.2013 16:51

Et herlig spill! Add meg w4ngst4ag4ngst4
Sist endret av ipodtouchfever den lør 02.03.2013 20:45, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

Re: Når kommer real racing 3?

Innleggav ddybing » lør 02.03.2013 18:20

ipodtouchfever skrev:Hvis dere ønsker å slippe å vente jailbreaker dere og laster end iapfree. Da slipper dere å kjøpe goldcoins, dere bare trykker på purchase så får dere det gratis! Jeg bruker det bare for å slippe å vente dog, ikke noe annen cheating.


Utveksling av, eller forspørsler om utvekslig av, ulovlig kopiert materiale (piratkopier), herunder kopier av rettighetsbeskyttet programvare og musikk, er ikke tillatt. Utveksling av, eller forespørsler om utveksling av, serienummre eller programvare som fremmer urettmessig tilgang til programvare (cracks) er ikke tillatt. Det er ikke tillatt å lenke til sider som formidler eller inneholder piratkopier. Publisering av informasjon fra andre medier, utover allmennt akseptert sitering, er ikke tillatt uten at det foreligger tillatelse fra vedkommende medie.

Brukerens avatar
medlem i 165 måneder
 

Re: Når kommer real racing 3?

Innleggav nosey » ons 06.03.2013 18:29

når jeg har en bil jeg ikke ternger, kan jeg selge den da, eller går ikke det? :D det hadde vært knallbra om det gikk!

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Når kommer real racing 3?

Innleggav nosey » tir 17.12.2013 14:21

@Mika71:
Har addet deg i Game Center, jeg heter Jørgen Juberg (eller juba ettellerannet, husker ikke), så vet du hvem jeg er.
Ingen av mine venner spiller Real Racing. Selv har jeg spilt det på iPhone, men begynner nå på nytt på min iPad Air :) Herlig med kraftigere maskinvare og stor og skarp skjerm! Rakk ikke å komme så langt på iPhone, ble ikke så mye spilling.

Noen flere her som spiller? Legg gjerne igjen en kommentar med brukernavnet ditt :) Artig å konkurrere med noen man "kjenner".

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Forrige

Returner til iPhone programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]