AirPlay

Diskusjon rundt programvare og spill til iPhone

Re: AirPlay

Innleggav terex » ons 29.02.2012 20:33

jordall skrev:Prøv å endre språk til engelsk i internationalt og så restart og tilbake til norsk, funka på meg... hadde samme problem....


Har prøvd dette også uten hell. :-( :-(
medlem i 158 måneder
 

Re: AirPlay

Innleggav Wavelength » ons 29.02.2012 20:40

Bare for å oppsummere:
- Du kan se Youtube-filmer gjennom Airplay (fra iPad etc)?
- Du finner ingen Airplay-knapp. Vet du hvor denne skal være (sorry om det er et dumt spørsmål, men greit å utelukke alt)?
- Har det fungert før?

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 177 måneder
 

Re: AirPlay

Innleggav terex » ons 29.02.2012 21:14

Ingen spørsmål er dumme vettu. :-)
Nei jeg kan ikke se filmer via AirPlay, men der jeg går inn på YouTube på Apple tv en der kan jeg se YouTube filmer.
Ja jeg tror jeg vet hvor den airplay knappen er, dobbel trykker på hjemknappen og drar helt til høyre.
Har virket såvidt en gang men thats all. Får heller ikke kontakt med Macen, hjemmedeling står på. :-/ :-/

PLUTSELIG fikk jeg AirPlay til og fungere, tok strømmen på Apple tv en og da virket det etterpå. Noen flere som har opplevd dette?
medlem i 158 måneder
 

Re: AirPlay

Innleggav buljo » tor 01.03.2012 1:01

Hei!
Jeg jobber med salg av blant annet Apple tv. Jeg har flere ganger vært borti at airplay er "vanskelig". Det ser ut til at routeren er synderen i de fleste tilfellene jeg har vært borti. Dette ser ut til å gjelde routere med lite ram som er problemet, og har blitt løst med at kundene har kjøpt seg litt mer påkostede routere. Telenor sine multimodem har vært en gjenganger i disse tilfellene, men også et par billige Jensen.
medlem i 176 måneder
 

Re: AirPlay

Innleggav terex » tor 01.03.2012 11:48

Jeg bruker det standard modemet til Altibox. Men siden det funker når en tar strømmen på Apple tv en, så tyder det vel på at det er noe ustabilt der i gården eller??
Sist endret av Wavelength den tor 01.03.2012 11:49, endret 1 gang
Grunn: 2.8: Unødvendig Sitering
medlem i 158 måneder
 

Re: AirPlay

Innleggav terex » tor 01.03.2012 20:14

Ja jeg har gjort det også, der virker noe ustabilt for min del!!
medlem i 158 måneder
 

Re: AirPlay

Innleggav weirus » fre 22.02.2013 22:16

Da har samme problem dukket opp her. ingen datamaskiner eller iphoner klarer å koble opp mot appletv. finner således ikke engang airplay knappen på iphonen. Alt har vert i daglig bruk i ca 4 mnd og plutselig nada. Snakket med applesupport som fikk det til at jeg nesten hadde misshandlet appeltvn..(så mye hjelp å få der)....noen som har noen ideer??
medlem i 167 måneder
 

Re: AirPlay

Innleggav texans » lør 23.02.2013 11:32

Min erfaring med airplay problemer er at problemene som regel alltid ligger i routeren.
Om du har prøvd å restarte nettverk router, apple tv osv uten hell ville jeg dratt på elkjøp å kjøpt en litt påkostet router funker det så behold den, funker det ikke så bruk retur retten:)
medlem i 172 måneder
 

Re: AirPlay

Innleggav ageNine » lør 23.02.2013 18:36

Hei.

Jeg leste at noen her har Altibox, ring leverandøren din og få åpnet portene til Apple-TV. Om du har egen router, kan du åpne de selv.

Her er portene:
http://support.apple.com/kb/ht2463

Prøvd ATV på et annet nettverk? Vil tro feilen ligger på nettverket/routeren og ikke selve Apple TV'en, hilsen en som jobber med nettverk i Altibox.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: AirPlay

Innleggav carsten2 » tor 15.01.2015 10:52

Jeg har brukt en iPad og en iPad mini for å spille av filmer via Airplay, men valget jeg har er kun airplay for iPad.
Har 2 stk Apple TV, restart og all ting, men får ikke til å spille av YouTube eller annet via Airplay fra en iPad..?

EDIT: fant ut at man finner flere valg under "iPad" knappen, som før viste alle valg..
Kan man ikke få den til å bli stor igjen som før?
medlem i 174 måneder
 

Forrige

Returner til iPhone programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron