Gode JB Apps

Diskusjon rundt programvare og spill til iPhone

Re: Gode JB Apps

Innleggav KlodrikMcKr » lør 02.10.2010 10:12

FolderEnhancer er her og detfunker nesten smertefritt. Det har krasjet en gang men det kan muligens være fordi jeg har infinifolders instalert også. Men etter og ha erstatta fra safemod var alt som normalt igjenn. Elsker hastigheten og brukervendelighete og med MulticonMover støtte er dette programmet perfekt. Virkelig vert og laste ned dersom du har en del programmer. Det koster bare $ 1.99 i cydia.

Brukerens avatar
medlem i 166 måneder
 

Re: Gode JB Apps

Innleggav steffen2k » søn 10.10.2010 19:57

Sitter med en ipod Touch 4G med limera1n. iOS 4.1.

Klarer ikke å installere f.eks. SBSettings. Får bare feilmeldinger under nedlastning. Noe galt med fetching. Slik skjer også i flere andre programmer. Til nå er det bare MXTube jeg har fått installert.

Er det hos meg det er noe galt eller er ios 4.1 så nytt i forhold til JB at ikke alle programmer i Cydia fungerer?
medlem i 192 måneder
 

Re: Gode JB Apps

Innleggav Ruffy » søn 10.10.2010 23:51

Jeg har installert Mobile Terminal fra Cydia, men når jeg prøver å kjøre den så bare kræsjer det.. Noen som vet hva jeg burde gjøre? :-!

Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: Gode JB Apps

Innleggav bravo » man 11.10.2010 15:03

Hadde et program som lukka apps når jeg holdt home knappen nede i 2 sek.
Noen som vet hva den heter? finner den ikke igjenn.

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Gode JB Apps

Innleggav j0ker22 » man 11.10.2010 17:43

backgrounder kasnkje?
medlem i 163 måneder
 

Re: Gode JB Apps

Innleggav Hompe » tir 12.10.2010 21:09

Har et spørsmål.
Jailbreaket min iphone idag, men får ikke endret det bilde og teksten som kommer når den "hviler". Hvordan kan jeg endre dette ? har prøvd med winterboard og makeitmine.


Tobias
medlem i 162 måneder
 

Re: Gode JB Apps

Innleggav KlodrikMcKr » tor 14.10.2010 19:53

Du må endre noe i filstrukturen med iFiles til iPoden. Du finner videoer av det på youtube. Har gjort det selv og er ikke farlig.

Og har opplevd at du av og til må instalere et program to ganger før det funker. Sikkert en buges med limera1. Har en kompis med samme problem. Og gjelper ikke det så skru den av og på eller respring hvis du har noe program får det.

Edt: Er litt farlig like vel. Skrev et navn på fire ord for lillesøstra mi og då stilte den seg til engelsk. Så når jeg da stilte inn Norsk språk igjenn så ble skjermen bare svart når jeg låste opp. Men heldigvis hadde jeg satt volumtast opp ned til å gå i safe mode og der fungerte alt normalt og jeg fikk da endra tilbake til et ord med to ord og over 6 bokstaver totalt. Og da var det problemet fiksa.

Og foresten er Live Klock tiljengelig.

Brukerens avatar
medlem i 166 måneder
 

Låse opp skjerm

Innleggav chiefoff » søn 17.10.2010 7:55

Hei.

Jeg hadde JB tidligere med ett program som gjorde at jeg kun tappet en gang nederst på skjermen så låste den seg opp, slapp altså å sleide, men finner den ikke igjen i Cydia.
Noen som kan hjelpe?

På forehand takk!

Brgds chiefoff
medlem i 180 måneder
 

Re: Låse opp skjerm

Innleggav ageNine » søn 17.10.2010 13:04

Jeg bruker kode på lock-screen i tilfellet jeg mister telefonen, og du syntes det er tungvindt å dra bare sliden bort? :-P
I tillegg, blir det noe tastelås om man bare kan trykke 1 gang? åpner den seg ikke selv noen ganger?

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 

Re: Gode JB Apps

Innleggav El Pistolero » man 18.10.2010 2:35

Hei. Jeg har en iPod Touch 4g som er jailbreaket med Limera1n. Jeg har registrert konto på appstore og iTunes, slik at jeg kjapt får lastet ned apps som koster penger. Men hvis jeg skal kjøpe programmer fra Cydia, tar de kontonummer etc fra AppStore, eller hvordan skjer betalingen av programmer i Cydia?
medlem i 162 måneder
 

Re: Gode JB Apps

Innleggav frygisk » man 18.10.2010 3:42

BiteSMS

Erstatter den vanlige sms-appen, og har bl.a funksjoner som:
-smileyer
-quick compose/reply = du kan sende og svare meldinger uten å måtte gå inn i sms-appen(eneste grunnen til at jeg JB'er i det hele tatt).

du får prøve det gratis i 15 dager, og etter det koster det $8.99 som tilsvarer ca 53,- nok.


for mer info: http://www.bitesms.com
medlem i 173 måneder
 

Re: Gode JB Apps

Innleggav ageNine » man 18.10.2010 8:52

Står nå på bitesms.com at du kan bruke det gratis etter de 15 dagene, med ads.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 

Re: Gode JB Apps

Innleggav flabb » tir 19.10.2010 14:05

WeekInCal av Swirly
Viser ukenummer både på homescreen og i kalenderen... :)
http://lastopp.no/filer2/28b772aabff7ab ... 336ad3.png
http://lastopp.no/filer2/6159d1c97d4119 ... 4c4be3.png

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Gode JB Apps

Innleggav JasKo » tir 19.10.2010 19:21

Jeg vet det finnes apps som har bakgrunner som beveger seg, men finnes det bakgrunner som bytter bilder?

La oss si jeg velger 20 bilder, og disse byttes hver minutt eller noe slikt....

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: Gode JB Apps

Innleggav KlodrikMcKr » tir 19.10.2010 19:28

Dette programmet heter BossPaper tror jeg men jeg er ikke sikker på om det funker på 4.1

husk og skru av BossPaper winterboard theme dersom docken hever seg.

Brukerens avatar
medlem i 166 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til iPhone programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]