Gode JB Apps

Diskusjon rundt programvare og spill til iPhone

Re: Gode JB Apps

Innleggav Scottie » tor 21.10.2010 14:05

Min dock har "hevet seg". Dette fører til at alle appsene ligger over hverandre. Noen som har et forslag på hvordan jeg kan få "senket" den ned igjen? Har avinstallert BossPaper.

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Re: Gode JB Apps

Innleggav ageNine » tor 21.10.2010 14:20

Hvordan skjedde det? Husk å respring etter hver gang du laster ned eller installerer en modifikasjon, så du har en liten kontroll på hva som påfører hva.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 

Re: Gode JB Apps

Innleggav KlodrikMcKr » tor 21.10.2010 15:45

KlodrikMcKr skrev:husk og skru av BossPaper winterboard theme dersom docken hever seg.


Har du prøvd å gå inn i winterboard og skrud av theme? Det vil nemelig ikke gjelpe å avinstalere Bosspaper hvis det har instalert et theme.

Prøv også å skru iPhonen av og på.

Brukerens avatar
medlem i 166 måneder
 

Re: Gode JB Apps

Innleggav Scottie » tor 21.10.2010 18:08

Takk for forslag, jeg avinstallerte Shiny Dock og alt ble normalt igjen. :-)

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Re: Gode JB Apps

Innleggav El Pistolero » søn 24.10.2010 21:46

Adrianricci skrev:Hei. Jeg har en iPod Touch 4g som er jailbreaket med Limera1n. Jeg har registrert konto på appstore og iTunes, slik at jeg kjapt får lastet ned apps som koster penger. Men hvis jeg skal kjøpe programmer fra Cydia, tar de kontonummer etc fra AppStore, eller hvordan skjer betalingen av programmer i Cydia?


Noen som vet hvordan betalingen i Cydia "skjer"? Tar de kontoinformasjon fra App Store?
medlem i 162 måneder
 

Re: Gode JB Apps

Innleggav Scottie » søn 24.10.2010 21:48

De programmene jeg har kjøpt i Cydia har jeg betalt med payPal.

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Re: Gode JB Apps

Innleggav mortenj » søn 24.10.2010 22:13

Når man kjøper apps i cydia kan man velge mellom facebook og google accont for å lagre kjøpet på. Akkurat som i apps store fra apple. Slik at man kan laste dem ned gratis igjen om man oppdaterer til en ny firmware. Dette kommer først. Deretter kan man velge om man vil betale med paypal eller amazon. Selv bruker jeg amazom. Var det forståelig?
Forskjellen mellm app store og cydia store er at man bare kan bruke en accont på maks 3 enheter. F.eks. en ipod touch, iphone og iPad. Selv bruker jeg samme accont på min ipod touch 2g og iphone 4. Har enda ikke hatt noe problem med dette systemet.
medlem i 164 måneder
 

Re: Gode JB Apps

Innleggav KlodrikMcKr » ons 15.12.2010 15:13

Nye MustHave programmer er:

se denne: http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?p=2208234#p2208234
Sist endret av geircito den ons 15.12.2010 15:29, endret 1 gang
Grunn: Dobbelposting ikke tillatt, derfor referanse til link

Brukerens avatar
medlem i 166 måneder
 

Re: Gode JB Apps

Innleggav Morzman » man 20.12.2010 23:29

Hvordan får jeg installert SB settings, eller hva det nå heter? Jeg hadde det før, på OS 3.1.
Jeg lastet ned 3.1.3 i dag. Alt virker ellers. Cydia, you tube, er inne, og i orden.
God jul
Morzman
Jeg fant ut av det;
http://www.iphoneappsplanet.com/419/dis ... toggle.htm
medlem i 187 måneder
 

Re: Gode JB Apps

Innleggav ragge84 » tir 21.12.2010 1:50

@ steffen2k
jeg har også merket dette!! jeg har en iPod 2g 4 og iPhone 4 det fungrer ikke på alle bare på iPhone 4!. sikekr bare at den er kansje sendt ut av produksjon før de begynte å legge til "Bruk" vet ikke :S

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Gode JB Apps

Innleggav xenonfluoride » tor 10.02.2011 17:21

Kan jeg få "swype"-keyboard i Cydia? Vet at Swype ikke finnes til iPhone enda, men er det noen som gjør jobben like bra? Shapewriter, SlideIT etc.??? (og gjerne med norsk/nordisk layout)
medlem i 162 måneder
 

Re: Gode JB Apps

Innleggav KlodrikMcKr » lør 14.05.2011 10:36

Dere må ta en titt på drreamstore. http://www.google.no/url?sa=t&source=vi ... hZ4So0IM7Q

Brukerens avatar
medlem i 166 måneder
 

Re: Gode JB Apps

Innleggav lifeform » tir 17.05.2011 14:40

Bare et lite spørsmål her: Ved JB får man da tilgang på alle vanlige apps også ? Dvs alle tidligere kjøpte apps, samt den vanlige Appstoren til Apple...?
medlem i 160 måneder
 

Re: Gode JB Apps

Innleggav iPhoneunlock » tir 17.05.2011 14:49

Når du jailbreaker får du en app som heter Cydia. og der kan du laste ned apps som er nevnt her eller themes. Du mister ikke noe verken tilgang til appstore eller dine kjøpte apps. :-)

Brukerens avatar
medlem i 154 måneder
 

Re: Gode JB Apps

Innleggav lifeform » tir 17.05.2011 15:12

Niiice... Glitrende! Forstår dette er LOV også, så da er det jo bare til å kjøre på... :-) Er det noen gode apps for å sjekke hvilke trådløse nett som er i nærheten, hvilke kanaler disse sender på osv...?
medlem i 160 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til iPhone programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]