OSLO - OLUG - Oslo Linux User Group

Her oppfordres det til å legge ut informasjon om Linux brukergrupper, og om evt. nye brukergrupper som søker nye medlemmer.

OSLO - OLUG - Oslo Linux User Group

Innleggav sturla » fre 17.02.2006 7:56

Oslo Linux User Group ble offisielt stiftet 2002-02-20.

Først og fremst ber vi alle interesserte om å besøke sidene for innmelding på vår mailingliste, olug-list@olug.linux.no. Lista har per 2005-01-27 totalt 218 adresser, og tallet øker stadig.

En rekke OLUG'ere møtes jevnlig på kanalen #OsloLUG i nettverket adams.freenode.net.

Hjemmeside:
http://olug.no/

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav pil » tir 04.04.2006 21:11

Hei Sturla

Kanskje et galt sted å komme med spørsmål av denne karakter, men får dårlig respons av dere ellers....... :-(

Hvorfor kommer den forbaskete mailen fra dere med feil tegnsett !!!!!!???
Nei, jeg har ikke feil oppsett i evolution...(bare deres mail kommer galt)
Nei, Ingen andre mailer på yahoo kommer feil heller.....
Og ja....jeg har spurt om dette før, og fikk da ovenfornevnte spørsmål (her vist da som mine svar) som jeg også svarte på, så ble det tyst.

Hvorfor jeg spør igjen er jo fordi jeg så gjerne vil være med, men kan jo ikke lese den..........mailen !?

Ellers må jeg si at det kunne vært fint å vært på et pizza møte en dag, hvis du/dere vil ha meg med etterhvert da...

Per :-)

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav ak » tir 04.04.2006 23:17

Sturla bor på en annen kant av landet. Han har bare lagt inn denne informasjonen for at andre skal finne frem til OLUG.

Det beste er vel å se i arkivene på mailinglisten om ikke spørsmålet allerede har blitt stilt/besvart, deretter eventuelt sende listne en epost angående dette...

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav pil » tir 04.04.2006 23:59

Det har visstnok vært en slags diskusjon om dette, men tror det gjaldt serveren eller hva vet jeg egentlig, fikk ikke lest mailen nok til at jeg forstod hva det dreide seg om....

Jeg har selvfølgelig mailet tilbake om dette, det var slik jeg fikk svar ang. mitt eget oppsett......!?

Nei, jeg må vel finne en mailadresse til en person som kan svare meg via private linjer, slik at jeg får en leslig mail tilbake :-)

Meg tro meg, jeg har prøvd å sende tilbake :-[

Per

Skal sjekke ut web siden igjen

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 


Returner til Norske Linux Brukergrupper



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron