Spm vedrørende rep av iphone

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Spm vedrørende rep av iphone

Innleggav o2plus » tor 02.03.2017 23:54

Hei.
Kjapt spørsmål jeg regner med jeg får svar på her.
Leverte en Iphone 6s hos elkjøp. Telefonen slo seg av i tide og utide. Alt fra 80% batteri igjen og nedover. Uansett. Leverte hos elkjøp og de lurte på om finn din iphone var slått av.. noen jeg allerede hadde gjort. Backup av selvfølgelig også i orden... Etter noen dager så ringer de fra elkjøp kundeservice. Verkstedet som har telefonen må ha telefonlåskoden..... ??? Fikk aldri noe godt svar på hvorfor de skulle ha den.... Og ikke F... om de fikk tilgang til alle mail, bilder, kontakter osv osv. Er dette virkelig hvordan ting gjøres?

Jeg har levert flere iphone til rep, men da til apple og dette har aldri vært et tema tidligere....


Takk for svar
medlem i 138 måneder
 

Re: Spm vedrørende rep av iphone

Innleggav stabx » fre 03.03.2017 18:27

Da jeg jobbet hos en telefonforhandler for et par år siden, ba vi alltid om at kundene slo av låsekoden eller resatte telefonen til fabrikkinnstillinger før levering. Alle telefonene vi sendte inn ble satt tilbake fabrikkinnstillinger uansett hva som var problemet (bortsett fra knust skjerm) så det er nok derfor de vil ha tilgang. Man får jo ikke gjort noe som helst med en låst iphone.
medlem i 178 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron