Problem med skjerm når vann kommer i kontakt..7 pluss

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Problem med skjerm når vann kommer i kontakt..7 pluss

Innleggav Balticthor » man 27.02.2017 23:33

Jeg har en nesten ny 7pluss og har lagt merke til at når jeg har fått vann på den..(bare drypp ala regn) så blir det kun mulig å se ca 60%av infoen på skjermen.. Altså alle ikoner og info e forstørra endel..jeg kan trykke på de ikoner jeg ser,og alt av det virker.. Jeg kan scrolle sideveis mellom sidene.. Men jeg når ikke opp til å få sleidet den avknappen mot høyre.. Hva er dette?? Det har skjedd en gang før.. Husker ikke helt hva jeg gjor eller ikke gjor.. For at den ble normal igjen... Nå har den vert sånn i to timer igjen.. Og er tilsynelatende helt tørr..
Rediger: Jo no husket jeg det! Jeg tok den hard reset.. Som skiller seg på 7eren.. Av/på knapp samtidig som volum ned, til den starter igjen...
Men likevel.. Spm mitt er fremdeles at dette er vel ikke sånn det skal vær??

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Re: Problem med skjerm når vann kommer i kontakt..7 pluss

Innleggav stabx » tir 28.02.2017 2:00

Kan det være skjermzoomen som ved uhell blir aktivert av vannet? At den tror vanndråpene er to ekstra fingere? Det eneste jeg kan komme på hvertfall. Du finner det på Innstillinger - Generelt - Tilgjengelighet

Et lite ekstratips; Hvis du har noe aktivert under Trippel Klikk på hjemknappen, kan det gjøre at telefonen virker noe tregere.
medlem i 178 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron