Sende sms til alle kontakter (med tlf nr)

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Sende sms til alle kontakter (med tlf nr)

Innleggav Mopeta » ons 30.11.2016 19:32

Jeg skal bytte jobb og ta ibruk nytt mobilnummer f.o.m i morgen. M.a.o skulle jeg gjerne sendt en sms til samtlige kontakter med mitt nye nr. Problemet mitt er at jeg har 4500 kontakter og veldig mange er kun en epostadresse som er hentet inn fra gmail, exchange m.m.

Spørsmål:

1. Finnes det en enkel måte å fjerne alle kontakter som ikke har tlf nr lagret (mener man kunne dette før)?

2. Finnes det en annen måte å sende gruppemelding enn å trykke på + tegnet for hver enkelt kontakt? Det tar litt vel lang tid med 4500 kontakter...

Håper noen har peil!

P
medlem i 188 måneder
 

Re: Sende sms til alle kontakter (med tlf nr)

Innleggav stabx » lør 03.12.2016 16:24

Jeg brukte appen Smart Merge da jeg skulle slette alle duplikatkontakter en gang. Jeg ser den har diverse andre muligheter også, ville undersøkt å se om den kan hjelpe deg med epost-problemet. OBS; Jeg måtte betale noen kroner for å få tilgang til alle tjenestene, men det var veldig verdt det.

Når det gjelder å sende til alle på en gang, har jeg ikke peiling. Trodde det var et max antall mottakere?
medlem i 178 måneder
 

Re: Sende sms til alle kontakter (med tlf nr)

Innleggav Mopeta » lør 07.01.2017 13:00

Takk for tips. Kjøpte Smart Merge og kuttet fra 4500 til 450 kontakter. Har dog ikke funnet noen løsning for masseutsendelser.

P
medlem i 188 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]