Reklamasjon, iPhone 7

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Reklamasjon, iPhone 7

Innleggav p206cc » fre 23.09.2016 23:37

Etter 6 dager i bruk, må fruens iPhone 7 returneres til Apple.no...
Av/på-knappen har låst seg, så det er ingen tvil om at hun får en ny mobil.
Eneste negative er at når den ødelagte mobilen er registrert som sendt, så sender de erstatningsenheten.
Det vil jo si at det blir en uke eller 3 uten mobil!
Tidligere fikk man erstatningsenheten først, for deretter å returnere den ødelagte...
Triste greier!
Noen andre som har hatt noen feil og/eller mangler på sin iPhone 7?
medlem i 176 måneder
 

Re: Reklamasjon, iPhone 7

Innleggav erlingni » man 26.09.2016 11:13

Jeg mener at du spesifikt må be (les trygle) om å få beholde den gamle til den nye har kommet. Dette har aldri vært noe de tilbyr uoppfordret, eller "reklamerer" for.

Det de da gjør er å reservere (ikke belaste) hele beløpet for den nye på kortet ditt. Så sletter de reservasjonen når den defekte er mottatt, og reklamasjonen er godkjent. I motsatt fall belastes hele beløpet for bytteenheten. Altså ingen risiko for dem å gjøre det på den måten.

Dette er en av grunnene til at jeg alltid handler på apple.no, så jeg håper da at det fortsatt er slik. Oppdater gjerne hvordan det gikk.
medlem i 134 måneder
 

Re: Reklamasjon, iPhone 7

Innleggav p206cc » fre 07.10.2016 5:25

Da mottok hun sin etterlengtede iPhone 7 i går...
Tatt litt tid, men fornøyd nå
medlem i 176 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron