IOS 10 - Erfaringer

Diskuter alt omkring Apples iPhone

IOS 10 - Erfaringer

Innleggav Lurium » ons 14.09.2016 0:04

Virker 10ern uten problemer?
Hva er erfraringer og hvilke bugs ligger der å venter?
medlem i 234 måneder
 

Re: IOS 10 - Erfaringer

Innleggav bruiseprestine » ons 14.09.2016 0:55


Brukerens avatar
medlem i 175 måneder
 

Re: IOS 10 - Erfaringer

Innleggav butare » ons 14.09.2016 7:18

Er beta tester og kjørt versjon 10.0.1 siden forrige uke. Ingen bugs for min del. Heller ikke problemer med apper.
medlem i 198 måneder
 

Re: IOS 10 - Erfaringer

Innleggav RC2 » ons 14.09.2016 8:21

Jeg har også kjørt 10.0.1 siden forrige uke, men synes telefonen er blitt tregere. Spesielt i fht å åpne med touch ID. Er 10.0.1 identisk med den offisielle iOS 10? Hvis ikke, hvordan oppdatere til 10?

Tilleggsopplysning: Det skjer ikke noe når jeg løfter telefonen. Skjermen forblir svart. Noen som har forslag til løsning på det?
Sist endret av RC2 den ons 14.09.2016 18:11, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

Re: IOS 10 - Erfaringer

Innleggav piddien » ons 14.09.2016 9:32

Oppgraderte til IOS 10 i dag og mistet alle data fra aktivitetsloggen :-[
medlem i 148 måneder
 

Re: IOS 10 - Erfaringer

Innleggav Larsabal » ons 14.09.2016 10:21

Jeg har en utfordring:

Ved oppdatering av en vanlig 6'er 16GB fikk jeg under prosessen beskjed om at det ville bli slettet 5 apps for å få plass til installasjonen, men at disse ville lastes inn igjen automatisk når oppdateringen var ferdig. Det viser seg derimot at de 5 appene (twitter, Über, Tripadvisor og 2 andre) nå ikke lar seg installere/laste ned på nytt. De ligger synlig og er grå og de venter åpenbart på at de skal installeres. Jeg har prøvd noen ulike tilnærminger:

Trykke på de for å få igang prosessen: navn endres til "venter..." og står som det uendelig.

Installere via iTunes: skjer ingen ting.

Slette de ved å holde fingeren på de så de vibrerer og så trykke X: beskjed om at all data vil bli slettet kommer og jeg trykker OK. Ingenting skjer etter jeg har trykket OK.

Slette de via instillinger/generelt/lagring/programmer/osv: De er ikke i listen over installerte programmer og kan da åpenbart heller ikke slettes

Forsøke manuell oppdatering via App Store. De ligger i listen under oppdateringer med "ventehjul" (ring med firkant inni). Prøver å sette i gang manuelt ved å trykke på ringern, men ingen respons.

Noen andre gode ideér jeg burde forsøke?
medlem i 234 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron