iPhone SE Elendig batteri

Diskuter alt omkring Apples iPhone

iPhone SE Elendig batteri

Innleggav ggt667 » tor 21.04.2016 10:18

Telefonen er forsåvidt bra, godt kamera kjapp CPU, jeg har installert

Telegram Messenger
Viber
Whatsapp
The Converter
Scanner Pro
PowerPDF Pro

Det er kun Telegram som har på notifications.

Noen idé om hvordan man kan få batteriet til å vare over 12 timer? Jeg ringer/tar imot 10-15 korte telefonsamtaler ila et døgn. Det er også noen meldinger inn og ut for det meste iMessage, men også en del Telegram Messenger( 50-250 pr døgn. ) Viber og Whatsapp er mer av en sporadisk inflytelse, 3-5 meldinger ila uka.

Det hører med til historien at jeg byttet fra iPhone 6 til iPhone SE mest pga størrelsen.

Jeg kjører alltid i strømsparingsmodus( gul batteriindikator )
Skjermlysstyrke på rundt 20%

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Re: iPhone SE Elendig batteri

Innleggav Macini » tor 21.04.2016 15:38

Høres mistenkelig ut som noe går i bakgrunnen hele tiden. Har du på bakgrunnsoppdatering?

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: iPhone SE Elendig batteri

Innleggav ggt667 » tor 21.04.2016 18:50

Macini skrev:Høres mistenkelig ut som noe går i bakgrunnen hele tiden. Har du på bakgrunnsoppdatering?
Hvor kan jeg sjekke det? Jeg har klikket nei på alt, kartet beveger seg ikke der jeg kjører en gang.

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Re: iPhone SE Elendig batteri

Innleggav Macini » tor 21.04.2016 19:59

Du kan begynne med å sjekke Innstllinger --> Batteri --> og se hva som bruker mest strøm
For bakgrunnsoppdateringer går du til: Innstillinger --> Generelt --> Bakgrunnsoppdatering, der kan du se hva som blir oppdatert når du ikke fysisk bruker telefonen

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: iPhone SE Elendig batteri

Innleggav ggt667 » tor 21.04.2016 21:50

Macini skrev:Du kan begynne med å sjekke Innstllinger --> Batteri --> og se hva som bruker mest strøm
Dette svaret kommer om noen minutters bruk står det. Har hatt den på i hele dag.---
Battery usage
Battery information will be available after using iPhone for a few minutes.
---
Macini skrev:For bakgrunnsoppdateringer går du til: Innstillinger --> Generelt --> Bakgrunnsoppdatering, der kan du se hva som blir oppdatert når du ikke fysisk bruker telefonen
Denne er av.

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Re: iPhone SE Elendig batteri

Innleggav Macini » fre 22.04.2016 9:25

Noe MÅ bruke veldig mye strøm hos deg, så det er nok bare å vente litt og se hva som dukker opp i oversikten over batteribruken. Håper du finner ut av det. De jeg kjenner som har kjøpt SE er veldig fornøyde med batteritiden

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: iPhone SE Elendig batteri

Innleggav ggt667 » fre 22.04.2016 11:20

Fortsatt det samme
---
Battery usage
Battery information will be available after using iPhone for a few minutes.

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Re: iPhone SE Elendig batteri

Innleggav Macini » fre 22.04.2016 16:11

Har du prøvd å restarte telefonen? Det kan være noe som henger og at det blir bedre etter en restart. Hvis dette ikke hjelper håper jeg noen andre kan hjelpe deg videre. Da gjenstår nesten bare å sette opp telefonen på nytt uten å gjenopprette fra backup

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: iPhone SE Elendig batteri

Innleggav ggt667 » fre 22.04.2016 16:23

Det jeg kjører nå er en ny telefon opprettet som ny uten å hente inn fra backup.

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]