Varslinger uteblir iPhone 6s

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Varslinger uteblir iPhone 6s

Innleggav thfroysa » lør 12.03.2016 13:52

Jeg har bare trøbbel med varsling-systemet på telefonen. Får ikke opp varsler på låst skjerm. Det er spesielt facebook som uteblir konstant hele tiden. (Men plutselig kommer et varsel om noen som har bursdag)
Selve app-badgen er på app-ikonet hele tiden sånn som det skal når der ligger nye varsler. Men varsel på låst skjerm og varslingsenter kommer ikke, har prøvd det meste, slette, installere oppigjen, skru av på osv osv... Alt av instillinger står på..
Andre apper fungerer det stort sett knirkefritt, men feks plutselig kan det komme et varsel uten lyd på en mail. Men på neset mail er det som normalt igjen..

Har dere hørt om noe lignende ? Har dere noe forslag til løsning ? Er det et facebook-problem ? Er det et Apple-problem ?

Alle råd og forslag tas imot med stor takk
medlem i 191 måneder
 

Re: Varslinger uteblir iPhone 6s

Innleggav thfroysa » tor 17.03.2016 12:29

Ingen andre som opplever eller har forslag til dette ?
medlem i 191 måneder
 

Re: Varslinger uteblir iPhone 6s

Innleggav weben » fre 18.03.2016 17:54

Har dessverre ingen forslag eller tips, men har samme problemet selv med min iPhone 5. Antok egentlig at det bare var min telefon, men er visst ikke det likevel.
Dette skjedde helt plutselig for min del og er irriterende.
Får varslinger for noen apper, ikke for andre.
Facebook Messenger har HELT sluttet å varsle, mens feks Wordfeud varsler helt fint. Dette gjelder mange apper. Skjønner ikke hva som har skjedd.
Har sjekket alt av innstillinger og prøvd diverse restarter (det greier telefonen også å gjøre helt selv på daglig basis),men ingen ting ser ut til å fungere.
Håper noen har noen formening om dette. Venter spent.
medlem i 137 måneder
 

Re: Varslinger uteblir iPhone 6s

Innleggav thoomaas » fre 20.05.2016 0:30

Hei.

Jeg har også akkurat samme problemet med Facebook messanger. Mottar bare ett pling og skjermer lyser opp, men får ikke opp meldingen på låst skjerm.

Veldig frustrerende, vurderer faktisk å dra innom Eplehuset for å undersøke dette. Må jo enten være bug i appen eller så er det noe galt med iphonen.
medlem i 173 måneder
 

Re: Varslinger uteblir iPhone 6s

Innleggav Frenk » man 23.05.2016 12:26

Dette er nok soleklart et problem med appen og ikke telefonen.
medlem i 194 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]