Fra Android til Iphone

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Fra Android til Iphone

Innleggav amiram » søn 14.02.2016 0:07

Hei folkens. Etter mange år som android bruker (kun Samsung) Kjøpte jeg meg iphone for første gang i dag. Kan innrømme at samsungen min ville ikke starte opp nå i 3 dager og jeg fikk beskjed at den må sendes til reparasjon. Har hatt mobilen i i 2.5 år og da tenkte jeg det er ikke noe poeng å sende den inn. Det var da jeg tenkte å invistere i ny mobil og tenkte å prøve noe nytt.

Problemet mitt er nå at jeg er helt fersk i apple verden og trenger virkelig hjelp for hvordan jeg kan overføre mine kontakter, bilder, sms og filer til iphone nå som min gamle android mobil er helt død??? Håper virkelig det finnes en løsning. :-/

Takker for hjelpen på forhånd.
medlem i 181 måneder
 

Re: Fra Android til Iphone

Innleggav jerry.c.bush » søn 14.02.2016 2:53

Siden du har hatt en Android telefon så er du sikkert dypt inne i Googles verden.
Da også med gmail osv.
Dette betyr at du kan legge inn Goggle kontoen din i innstillinger - Mail, kontakter, kalendere - Legg til konto. Velg Google og legg inn brukernavn og passord - og deretter, om du har kode som kommer via SMS om du har 2-trinnsbekreftelse på din Google konto.
Done...
Om du skal ha over bilder, og har brukt Google sin Photos app så finnes denne også til iPhone i App Store.

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 

Re: Fra Android til Iphone

Innleggav amiram » søn 14.02.2016 15:24

Det skal jeg prøve på :) Takker for hjelpen ;)
medlem i 181 måneder
 

Re: Fra Android til Iphone

Innleggav dflyer » ons 24.02.2016 0:50


Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]