Iphone 6 Plus i bakken, Rar touch skjerm, løs kontakt?

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Iphone 6 Plus i bakken, Rar touch skjerm, løs kontakt?

Innleggav bebe12 » lør 30.01.2016 13:56

Jeg mistet min iphone 6 Plus i bakken igår. Heldigvis hadde jeg beskyttelse, så jeg fikk ingen skrammer.

Touch skjermen derimot oppfører seg litt rart. Når jeg skriver, så fungerer ikke R'en ordentlig og telefonen oppfører seg litt rart. Tror jeg trykker andre steder enn det jeg gjør. Skjermen er ikke knust, så jeg håper å tror kanskje det kan være en kontakt eller noe som er litt løs?

Noen som har vært borti noe lignende? :-) Dyrt/ billig og fikse?
medlem i 182 måneder
 

Re: Iphone 6 Plus i bakken, Rar touch skjerm, løs kontakt?

Innleggav ddybing » søn 31.01.2016 0:43

Hei!

Jeg ser du har postet to andre tråder med samme spørsmål. Fint om du holder det til èn tråd per spørsmål :-)

Det er godt mulig at touch-delen har fått seg en smekk. Hele fronten på telefonen er laget i èn del, så for å skifte ut touch-delen, så må også hele fronten byttes. Basert på tidligere erfaring med autoriserte verksteder, er at de sjeldent reparerer disse, men heller tilbyr deg en rimelig bytteenhet mot at du gir dem din nåværende telefon. I så tilfelle beholder du garantien. Eventuelt kan du sette den bort til en lokal fikser, men da brytes garantien på produktet.

Dette er et valg du må ta selv :)

Brukerens avatar
medlem i 165 måneder
 

Re: Iphone 6 Plus i bakken, Rar touch skjerm, løs kontakt?

Innleggav bebe12 » søn 31.01.2016 18:00

Hei igjen.


Jeg var nå idag inne hos Apple i London og de fortalte at de hadde hadde litt problemer med skjermen på Iphone 6 plus. Han var veldig grei og sa at han skulle ignorere at jeg hadde mistet telefonen min i bakken, så han ga meg en splitter ny telefon uten å betale et øre :-D

Hadde regnet med å betale 99 pund for ny skjerm, men endte opp med en helt ny telefon :rolls eyes:

Tommel opp for Apple!
medlem i 182 måneder
 

Re: Iphone 6 Plus i bakken, Rar touch skjerm, løs kontakt?

Innleggav ddybing » man 01.02.2016 0:20

Meget god service 8)

Brukerens avatar
medlem i 165 måneder
 

Re: Iphone 6 Plus i bakken, Rar touch skjerm, løs kontakt?

Innleggav Dorkfish » man 01.02.2016 19:59

Det hadde ikke skjedd på Eplehuset.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]