iPhone - Mottar tomme sms`er fra Android?

Diskuter alt omkring Apples iPhone

iPhone - Mottar tomme sms`er fra Android?

Innleggav Andtheman » ons 23.12.2015 10:13

Saken er at noen ganger så får mottaker opp sms jeg sender som en tom melding. Dette har kun hendt meg dersom mottaker har iPhone. Det skjer ofte med meldinger som inneholder mange emojiis, men det er ikke konsekvent. Noen ganger kommer meldinger med langt flere, færre og like mange emojis fram. Meldingene begynner heller ikke med noe spesialtegn som * eller en emoji, men med helt vanlig stor bokstav. Sender jeg melding på nytt blir den også tom. Men editerer jeg den tilstrekkelig kommer den fram, og andre meldinger jeg skriver istedenfor kommer fram.

Jeg har lest at flere har dette problemet, men finner ingen svar eller løsninger. Kjæresten min mener det er telefonen min som er problemet, jeg mener det er nettet, men ser andre tråder der det ser ut til å være iPhone`n som er problemet (f eks denne http://forum.kvinneguiden.no/topic/9667 ... kontakter/).

Jeg har Sony Xperia Z1, mottakere har iPhone 5c og iPhone 5s. Mobiloperatøren min er Chess. Mottaker hadde Talkmore, byttet til OneCall, men problemet er det samme.

Er det noen andre som har dette problemet eller vet hva årsaken er?
medlem i 218 måneder
 

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron