av thfroysa » ons 18.11.2015 20:27
Oppdatering
Fikk i dag telefonen i retur hos leverandør jeg kjøpte den av. Og de hadde fått beskjed fra moobi og deres folk at de hadde testet telefonen på alle mulige måter... Apple-tester osv...
Og fant ingenting galt med den, og sendte den derfor i retur uten å ha gjort noe med den...
Dette finner jeg veldig merekelig!! Jeg hadde telefonen i 2 dager og prøvde alle mulige triks for å slippe å sende den i retur... Satte tlf. opp som helt ny uten sikkerhetskopi eller noe... Testet med flere SIM-kort. Aktiverte helt NYE, ubrukte sim-kort, testet de i andre tlf som fungerte fint. Så kan ikke ha noe med det heller. Prøvde å låse tlf. til 2g, 3g og 4g dekning, mtp det kunne være noe galt der...? Men ingen forskjell... Like mye skurring i mikrofonen nede på tlf. Alle andre mik. fungerte... Når jeg testet med appen taleopptak, så fungerte den, ingen skurring, og den bruker mic´en nede ? eller ?
Men uansett, det som jeg reagerer på, er at de ikke har "funnet" noe galt...
Jeg sitter med tlf. i hånden nå, og den fungerer helt (foreløpig) prikkfritt...!
Men hvorfor ? Bare plutselig ? Etter en runde i en postbil tur/retur så er alt i orden liksom ?
Lar de være å si noe om noe er reparert eller hva skjer ?
Noe har vært galt med tlf liksom....
Noen tanker fra noen ?