iOS 9 språkproblemer

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Re: iOS 9 språkproblemer

Innleggav kwetzaas » lør 10.10.2015 17:55

Dette er hårreisende. Opplever det samme problemet med Apple Kart på min iPhone 4S. Det må finnes en annen løsning enn å gjenopprette telefonen. Er det noen som har tatt seg bryet med å sende feedback til Apple om dette? Kanskje flere burde gjøre det. Har hørt at dette LESES av Apple, selv om man ikke får svar.

I mellomtiden får vi "take the first roundabout" med bokstavtro uttale på norsk!
medlem i 101 måneder
 

Re: iOS 9 språkproblemer

Innleggav nightking » man 12.10.2015 21:59

Fikk idag 6s plus og nå er ikke Siri helt frisk her heller!! Er noe skikkelig rart når hu skal fortelle meg veien i kart appen. Slik som andre beskriver her. Noen som har kontakta kundeservice ? Har jo akkurat gjenoppretta. Hjalp ikke
medlem i 188 måneder
 

Re: iOS 9 språkproblemer

Innleggav ronnyo » man 12.10.2015 22:04

Har registrert en sak hos Apple på dette og fikk direkte mailadresse til en senior der. Har nettopp lastet ned 9.1 PB5 og den er like surrete. Så Apple vet om det men det har nå vært to PB og en 9.0.2 siden jeg rapporterte feilen første gang. Fortsatt ikke fikset. Hjelper ikke å gjenopprette. Har prøvd.
medlem i 181 måneder
 

Re: iOS 9 språkproblemer

Innleggav Tattoo » fre 23.10.2015 11:34

Har testet navigering på 5 stk telefoner med ios 9.1, inkludert min 6s og alle har samme språk problem.
håper det blir gjort noe med dette da navigering er ubrukelig når du bare bruker tale.
medlem i 175 måneder
 

Re: iOS 9 språkproblemer

Innleggav RC2 » lør 24.10.2015 15:04

Får bruke Google maps inntil det er fikset

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

Re: iOS 9 språkproblemer

Innleggav mcmurphy » man 16.11.2015 13:52

Dette er et forferdelig irriterende problem. Jeg har akkurat fått ny bil med carplay. Kart-appen er jo tilnærmet ubrukelig da "bakgrunnsteksten" siri/stemmeanvisningen bruker er på engelsk. Virker som det er flere her som opplever det samme og at Apple har fått tilbakemelding. Håper det kommer en fiks på dette snarlig.

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Re: iOS 9 språkproblemer

Innleggav danibo77 » tor 29.09.2016 14:15

Fortsatt samme problemet på iOS 10.0.2.

CarPlay er helt ubrukelig..kart likeså.

Ingen fiks??

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Forrige

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]