TV2 Sumo - jailbreak detected..

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Re: TV2 Sumo - jailbreak detected..

Innleggav MacBain » tor 27.11.2014 16:52

Noen som har peil på Flex må få Get appen til å funke :)
Har klart å få bort jailbreak feilmeldingen og avspiller viser på statusbaren at den spiller, men får ikke noe bilde :(.
medlem i 164 måneder
 

Re: TV2 Sumo - jailbreak detected..

Innleggav Banderaz » lør 29.11.2014 17:19

[quote="meows"]Kan være litt vanskelig å se om Flex-patchen er aktivert eller ikke, det skal bli en lysere farge på [V] (avhukingen) når den er aktivert.

Har du lagt til FALSE på både isDeviceJailbroken og drmProtected slik at det blir seendes ut sånn her:


Etter å ha trykket litt rundt i Flex 2 fant jeg til slutt at det var selve "TV 2 Sumo" som måtte velges for å finne disse verdiene :)
Men jeg finner de ikke slik du skriver her. Hos meg fant jeg kun "JailBreakChecker" som inni seg hadde +(BOOL) isDeviceJailbroaken.

Har valgt denne, og på forsiden av Flex har jeg forsikret meg om at tv 2 sumo er valg. (Som nevnt i tråden, kun litt fargeforskjell på avkrysningsruta)

Fortsatt får jeg feilmelding om at den er JB... :(

Noen som får dette til med nyeste versjon av Sumo?

@deleger: Du hadde en del patcher som virket interresante, er det mulig å dele, så andre kan laste de ned?
medlem i 158 måneder
 

Re: TV2 Sumo - jailbreak detected..

Innleggav mags92 » tor 04.12.2014 12:00

Banderaz:
Du kan søke etter drm filen.
Velg TV2 Sumo patchen du har.
Her står det,
Title:
Units:
Under units har du allerede lagt til "isDeviceJailbroken" og du har vært inne på denne og valgt "Return Value" til FALSE.

Nå må du legge til "drmProtected". Under units velger du "Add Units" , velg TV 2 Sumo, som er øverst. Da kommer det et svart felt helt på toppen, skriv inn det du leter etter, og legg den til.

Så må du gjøre det samme med denne, slik at det står FALSE på denne også.
medlem i 178 måneder
 

Re: TV2 Sumo - jailbreak detected..

Innleggav Swedishmatch » tor 04.12.2014 23:40

tsProtector P - say no more!! Funker som fjell!! Koster noen kroner men er verdt det!
medlem i 169 måneder
 

Re: TV2 Sumo - jailbreak detected..

Innleggav mags92 » man 15.12.2014 16:06

Har du fått til Get appen MacBain? ;) Eller noen andre som har? :)
medlem i 178 måneder
 

Re: TV2 Sumo - jailbreak detected..

Innleggav qken » tir 16.12.2014 16:44

Jeg forsøkte den aller nyeste oppdateringen fra Sumo, verson 1.2, 27 nov, og deretter innstallerte Xcon (40-beta1), den med den halvspiste epla og grønne farge. Da fungerte Sumo helt fint hos meg.
medlem i 112 måneder
 

Re: TV2 Sumo - jailbreak detected..

Innleggav MacBain » tor 18.12.2014 23:45

Nyeste Xcon virker ikke med get appen :(.
medlem i 164 måneder
 

Re: TV2 Sumo - jailbreak detected..

Innleggav Retina » fre 19.12.2014 20:38

Kjøp Flex 2, installere evnt. flex 2 beta, og last ned Tv2Sumo patchen av NorwegianHckr aka. Retina ;)

Brukerens avatar
medlem i 113 måneder
 

Re: TV2 Sumo - jailbreak detected..

Innleggav mags92 » søn 21.12.2014 3:22

Har allerede fått det til, men flott at du gjorde det enklere for folk ;)
Kunne du sett på GetTV appen om du er god i Flex/ god hacker? :D
medlem i 178 måneder
 

Re: TV2 Sumo - jailbreak detected..

Innleggav deleder » søn 22.03.2015 14:47

Noen som får dette til å funke nå? Prøver å sende til Chromecast, men dette fungerer bare noen ganger. Får som oftest bare sort skjerm opp.. sender jeg fra Windows fungerer det alltid.
medlem i 198 måneder
 

Re: TV2 Sumo - jailbreak detected..

Innleggav Svupp » man 23.03.2015 20:40

På en måte skjønner jeg at de vil beskytte innholdet sitt, men det gjør de jo ved at man ikke får sett så mye uten at man betaler for å se.
Tidligere i vinter måtte jeg kjøpe en månes abbonnement hos sumo fordi dekoderen min røk, og det var ting jeg ville se. Dere kan tro skuffelsen var stor da jeg skulle sette meg ned med padda på fanget, og ikke fikk sett noe. Det gjorde jeg i grunn heller ikke før jeg betalte, for da fikk jeg melding om at jeg måtte betale for å se, og altså etter at kjøpet var fullført, så fikk jeg allikevel ikke sett så mye. I gi slipp på jailbreaken er uaktuelt, så det var bare å sette seg til foran den stasjonære pc'en, noe som ikke blir det samme :-)

Har det forresten kommet noe jailbreak for ios 8.2?
medlem i 150 måneder
 

Re: TV2 Sumo - jailbreak detected..

Innleggav Mr. Democracy » fre 01.01.2016 5:43

"tsProtector P" funker.
Bruk http://repo.hackyouriphone.org/ for å få den gratis.
medlem i 99 måneder
 

Forrige

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]