Ikke verifisert iCloud Iphone 4

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Ikke verifisert iCloud Iphone 4

Innleggav KingAlex » søn 22.09.2013 23:04

Hjelp!
Har en Iphone 4 som er kjøpt brukt. Når vi la inn appel id og iCloud så ble det litt krøll. iCloud kontoen/epostadr vi la inn er en ikke eksisterende epost Adr. Problemet er da som følger. Konto blir ikke verifisert og vi får heller ikke slettet den. Får heller ikke bruke en annen konto fordi mobilen oppfatter den første som hovedkonto. Får heller ikke nullstilt mobilen fordi den da krever passord til akkurat denne epostadr! Noen som kan hjelpe? Må få fjernet denne for å få tatt ibruk mobilen.
medlem i 126 måneder
 

Re: Ikke verifisert iCloud Iphone 4

Innleggav Chiang Mai 1963 » søn 22.09.2013 23:29

Hvordan gjør du når du prøver å slette kontoen?

Og selvfølgelig får du ikke verifisert en konto som bruker en fake e-postadresse. Det er jo nettopp for å luke ut sånne usmarte trekk at det kreves autorisering.

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: Ikke verifisert iCloud Iphone 4

Innleggav KingAlex » søn 22.09.2013 23:51

Selvfølgelig ikke! Ved en feil så blandet jeg sammen en gmail og en online konto når jeg skulle lage icloud'en.

Jeg går inn i innstillinger, så iCloud, scroller ned til bunn og trykker "slett konto". Da ber den om passord. Det funker jo ikke da eposten som jeg la inn ble feil og ikke har noe passord.

Har også forsøkt å slette alle innstillinger, men det går heller ikke pga dette passordet den vil ha som ikke eksisterer.

Appel id funker helt fint btw...
medlem i 126 måneder
 

Re: Ikke verifisert iCloud Iphone 4

Innleggav Parelius » tir 18.02.2014 22:21

Noen som har svar på dette?
medlem i 209 måneder
 

Re: Ikke verifisert iCloud Iphone 4

Innleggav jones14 » ons 20.01.2016 22:15

Fant du ut av dette? Klarte å gjøre akkurat det samme....
medlem i 180 måneder
 

Re: Ikke verifisert iCloud Iphone 4

Innleggav vikingbear » fre 22.01.2016 17:28

Kan du ikke bare sette hele telefonen opp som ny?
medlem i 175 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]