av brukernavn1 » søn 27.11.2011 3:07
Skrev om dette i Netcom-tråden også, men maser litt her også siden jeg er så frustrert.
Summa summarum: Prøvde alt av "fixes" fra diverse nettfora uten resultat. Ringte Apple support som var kule og ikke nølte sendte meg en ny telefon i løpet av en uke. (Det medfører imidlertid mye heft og stress med det bud-opplegget deres -- nå dobbelt ille i og med med at den gamle telefonen må hentes i tillegg).
Erstatningstelefonen er minst like ille når det gjelder batterilevetid, og nå har jeg i tillegg til fått store problemer med dekning og nettverk (Tele 2), som er langt mer alvorlig, egentlig. Det første var plagsomt, det andre kan være livstruende.
Ande med lignende erfaringer? Noen forslag til hvordan man bør ta det herfra? Er usikker på om det er noen vits i å be om enda en ny telefon, spesielt med tanke på det logistikk-helvetet det medfører.
Begynner å bli sliten nå. Dere merker det vel dere også, at tålmodigheten tar slutt?