Ny iPhone OS 3.0 beta 5 ute 6.5.2009

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Re: Ny iPhone OS 3.0 beta 5 ute 6.5.2009

Innleggav SleepO » man 08.06.2009 15:57

macsam:
Hvis du har kjøpt ut telefonen fra operatørlås er den fri uansett hva du legger inn på den. Hvis du har brukt yellowsnow eller andre software prosedyrer for å låse den opp, vil den bli låst igjen med 3.0.
Det kan da lønne seg å følge med her: http://blog.iphone-dev.org/
Der finner du gutta som har lagde jailbreak og operatøopplåsning til iPhone.

Hvis du har installert 3.0 blir telefonen igjen satt i "jail" som med alle andre oppdateringer (restore). Og man er nødt til å kjøre et av *Pwn programmene for å bryte sperren igjen.

Når det gjelder sync over bluetooth, mener jeg å huske at bluetooth går på 1-3Mbit/s, og usb har 480Mbit/s. Det er vel grunnen til at man ikke syncer 16GB med musikk/apps over bluetooth.

Det ryktes at Apple bygger ut bluetooth protokollen i 3.0, slik at man får støtte for tethering (internet deling) og filoverføring.

3.0 skal koste noen små kroner for iPod touch, og kanskje for iPhone 1G. Gratis for 3G :)

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Ny iPhone OS 3.0 beta 5 ute 6.5.2009

Innleggav macsam » man 08.06.2009 19:37

SleepO: Kan jeg bruke den vanlige quickPwn til geircito for å åpne etter 3.0 install eller?

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: Ny iPhone OS 3.0 beta 5 ute 6.5.2009

Innleggav totte1 » man 08.06.2009 21:34

"Når oppdater prossessen er ferdig, vil itunes spørre deg om du vil sette din enhet som ny enhet eller restore fra det gamle sikkerhetskopi og der velger jeg restore fra siste sikkerhetskopi! Etter en time eller to så er telefonen oppdatert med nye OS og all innhold du hadde."
Hva med telefonnummerne? Hvordan får jeg overført dem? Jeg har en original 3G, men har jailbreaket den (moro vøttø :-) )

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Ny iPhone OS 3.0 beta 5 ute 6.5.2009

Innleggav SleepO » tir 09.06.2009 9:08

macsam: Det kommer ut ny versjon av QuickPwn som vil støtte dette..

totte1: Du kan synkronisere kontakter med exchange, mobileme, gmail, yahoo og outlook/contacts på mac. Google it hvis du lurer på hvordan :)

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Ny iPhone OS 3.0 beta 5 ute 6.5.2009

Innleggav Macbjarne » tir 09.06.2009 9:16

Trenger ikke dev.konto for å oppgradere. fant fila på torrent, tok en sjanse og oppgraderte - nå funker alt som fy. Til og med mms og internett-deling. Har telenor - unlocka.
medlem i 222 måneder
 

Re: Ny iPhone OS 3.0 beta 5 ute 6.5.2009

Innleggav macsam » ons 10.06.2009 19:31

Macbjarne: vil det funke på en iPhone 1.gen fra USA også tror du?

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Problemer med Safari på OS 3.0 og innlogging

Innleggav Protopenko » tor 11.06.2009 0:16

Hei alle som kunne tenke seg og hjelpe meg.
Etter at jeg fikk meg OS 3.0 på iPhone min har jeg hatt problemer med å logge meg inn på sider som krever brukernavn og passord. Feks mac1.no, hotmail.com, facebook.com osv. Jeg taster inn riktig brukernavn og passord og den jobber med innlogging, men går bare "tilbake" til samme siden. Ingen feilmelding eller noe kommer opp.

Hva kan jeg gjør for å få retta feilen. Har jeg kanskje noen feil innstillinger på telefonen?

På forhånd takk til alle som vil hjelpe meg.

EDIT: Det som gjør det hele enda merkeligere er at jeg kommer både inn på Facebook og Mac1 da jeg bruker app til Facebook og i1Reader. Men ingen sider som krever brukernavn og passord på Safari går..
Når går det plutselig ikke å komme inn på forumet med app heller. Får feilmelingen: Feil! Kunne ikke koble til. (-1100)

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 

Re: Problemer med Safari på OS 3.0 og innlogging

Innleggav zand » tor 11.06.2009 1:34

Sikkert lettere å komme med forslag til løsning hvis du beskriver litt nærmere hva problemet egentlig er. At du ikke kan logge inn kan bety så mangt.

Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Re: Problemer med Safari på OS 3.0 og innlogging

Innleggav Protopenko » tor 11.06.2009 1:37

Sorry. Jeg prøver feks og gå inn på hotmail.com via Safari på iPhone som har OS 3.0. Kommer til siden der jeg skal skrive inn epost-adresse og passord. Skriver inn begge deler og vet at jeg skriver alt rett. Trykker på logg inn og den begynner innloggingen. Og så er jeg "tilbake" til siden hvor jeg må skrive inn epost-adresse og passord igjen. Prøvd mange ganger, men det samme skjer igjen og igjen.

EDIT:Kan det lønne seg å prøve å nullstille innstillinger, eller dette dumt??

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 

Forrige

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]