Hvordan oppdatere 1.generasjon iPhone til firmware 2.1

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Re: Hvordan oppdatere 1.generasjon iPhone til firmware 2.1

Innleggav Jigzaw » tir 16.09.2008 20:17

hakani8 skrev:
Jigzaw skrev:Ah, dette lettet mitt hjerte. Dog, jeg hadde jo sikret meg ved å skrive en masse jalla i APN feltene ;)

Men det jeg da lurer på er, hva skjer med alle de andre appsa jeg hadde inne på telefonen før? De som var lagt inn via Cydia. Blir de slettet, eller blir bare ikonene fjernet slik at programmene enda ligger og tar opp plass?

Finnes det over hodet ingen måte å få inn Installer eller Cydia på uten å måtte starte fra scratch? Ikke at jeg noensinne brukte så mange programmer derfra da, kun de enkelte nyttige som ikke finnes i App Store.

Jeg tror quickpwn fikser dette! Du får inn installer og cydia uten å måtte gjenopprette med selvlagt firmwire

Det er greit at tro kan flytte fjell, men i dette tilfellet tar jeg håndfaste bevis først takk ;)

Noen som frister til å være prøvekanin? Ikke jeg i alle fall :-P
medlem i 192 måneder
 

Re: Hvordan oppdatere 1.generasjon iPhone til firmware 2.1

Innleggav marre » fre 19.09.2008 22:10

hei

jeg har en 1 generasjons iphone med 1.1.4 prog.vare. har fulgt geirzito sin guide.fikk høre at 2.1 var fritt til å laste ned å installere nå. viser seg at det ikke stemmer da tlf låste seg,og på itunes står det at sim kortet ikke fungerer(får også bare ringt nødnr fra iphone). noen råd?
medlem i 187 måneder
 

Re: Hvordan oppdatere 1.generasjon iPhone til firmware 2.1

Innleggav Jon » fre 19.09.2008 22:17

Hvorfor kan man ikke gjennopprette fra firmware 2.0.X til 2.1? Det gjorde jeg, og null problemer.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 243 måneder
 

Re: Hvordan oppdatere 1.generasjon iPhone til firmware 2.1

Innleggav Thomas.A » lør 20.09.2008 1:50

@marre:
Oppdatering fra 1.x til 2.x går ikke av seg selv. Du må følge en av guidene her. Går du fra 2.0.x til 2.1 så fungerer det fint, men du får låst filsystem.

Brukerens avatar
medlem i 206 måneder
 

Re: Hvordan oppdatere 1.generasjon iPhone til firmware 2.1

Innleggav telem » ons 22.10.2008 12:26

Jeg har en 1.generasjons iphone med 2.0.2. Når jeg kobler til iphone i itunes, kommer denne beskjeden:
"Ny iPhone-programvare, versjon 2.1, er tilgjengelig for iPhone-enheten "min". Vil du laste ned og installere den nå?"
Kan jeg trykke her for å oppgradere til 2.1??? Har en kamerat som gjorde det, men da svartnet iphone...
Eller skal jeg trykke avbryt og trykke "Oppdater" under Enhet-->Oversikt-->Versjon?
medlem i 187 måneder
 

Re: Hvordan oppdatere 1.generasjon iPhone til firmware 2.1

Innleggav izzy13 » tor 23.10.2008 20:49

Hei!

Er ikke så flink med teknologi greier, og prøvde å oppdatere iphone via itunes ved å klikke på "oppdater" (jeg hadde programvare 1.1.4).

Etter oppdateringen kommer det opp "emergency call".

Det eneste jeg ønsker nå er at iphone skal fungere som den gjorde (trenger ikke nyereprogramvare). Aller viktigs er å få den til å fungere samt å få alle de kontaktene som var lagret på mobilen tilbake (dette er dødsviktig i og med at det ble lagt til veldig mange kontakter på mobilen). Under oppdateringen kom det opp en melding om at itunes sikkerhetskopierer kontaktene; hvor kan jg finne denne filen på pc?

Håper noen kan hjelpe meg ut av dette problemet! Er veldig stresset akkurat nå. :-[
medlem i 186 måneder
 

Re: Hvordan oppdatere 1.generasjon iPhone til firmware 2.1

Innleggav geircito » tor 23.10.2008 23:17

Benytt en av QuickPwn-guidene du finner her: GUIDER: Låse opp iPhone 2.1

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Forrige

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]