iPhone firmware 2.0.2 sluppet

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Re: iPhone firmware 2.0.2 sluppet

Innleggav Fers » tor 21.08.2008 18:30

Opplever fortsatt at SMS henger seg, altså at det tar utrolig lang tid mellom hver bokstav.
Så nei, dette er nok ikke fikset på enda. Så 2.0.3 er nok like rundt hjørnet.

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: iPhone firmware 2.0.2 sluppet

Innleggav Alfred.Woodden » tor 21.08.2008 19:59

hawk skrev:Joda! Det er utrolig at Apple ikke har levert det siden starten. Når jeg så du skrev Notes tidligere, trodde jeg kanskje du mente støtte for Lotus Notes (akkurat som Exchange). Vi får bare krysse fingrene.

Forståelig. Krysser fingrene og tærne for at Notes sync og copy+paste kommer i neste versjon. :wizard:

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Re: iPhone firmware 2.0.2 sluppet

Innleggav nevskire » tor 21.08.2008 20:05

Kona sin 1.gen er 1.1.4
Hu laster ikke ned noe fra installer og anna stæsj.
Er det bare å oppgradere i itunes??
Uten å pwne til 2.0 først?


...jada sikkert noen som har spurt før...

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Re: iPhone firmware 2.0.2 sluppet

Innleggav Graimer » tor 21.08.2008 20:14

viewtopic.php?f=153&t=200728&st=0&sk=t&sd=a bare følg denne guiden(som tydeligvis aldri blir linket ofte nok til), så kan du heller velge bort installer og cydia i winpwn når du lager ipsw, bare pass på å velg activate phone og neuter, enable baseband update, unlock og autodelete.. bruker du mac må du inn i expert mode for å velge bort installer og cydia.. utenom det følger du guiden fra topp til bånn. lykke til
medlem i 192 måneder
 

Re: iPhone firmware 2.0.2 sluppet

Innleggav hawk » fre 22.08.2008 14:04

Det er fortsatt noe rart med 3G-dekningen. Mistet plutselig 3G-dekningen igjen (som jeg fikk etter oppgradering til 2.0.2). Men så restartet jeg telefonen, og nå har jeg 3G-dekning med 3 barer igjen… =-O

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: iPhone firmware 2.0.2 sluppet

Innleggav vant » fre 22.08.2008 17:59

trenger seriøst hjelp her... :/
forsøkte å oppdatere til 2.0.2 nå, men etter en stund kom det plutselig en feilmelding (leste ikke hva det stod..), og iPhonen greier ikke å skru seg på lenger! henger bare med eple symbolet og det lille "loading" symbolet... greier ikke å skru av heller! hva skjer??
prøvde å koble til maskinen igjen, men ingen ting skjer... skrur seg hverken på eller av!! oO
medlem i 188 måneder
 

Re: iPhone firmware 2.0.2 sluppet

Innleggav geircito » fre 22.08.2008 18:26

Frakoble iPhone ifra datamaskin.
Hold inne av/på-knapp PLUSS hjemme-knapp i ETT HELT MINUTT.
Slå på iPhone.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: iPhone firmware 2.0.2 sluppet

Innleggav vant » fre 22.08.2008 18:37

ah, der ja... ble litt smånervøs.. :P takk :)
medlem i 188 måneder
 

Re: iPhone firmware 2.0.2 sluppet

Innleggav obbink32 » fre 22.08.2008 20:31

hei

jeg lurer på noe

De siste 14 dagene har jeg brukt en iphone 3G.
men så oppgraderte jeg til 2.02.
telefonen ble kjappere men fortsatt en del problemer som nevtn tidligere i tråden her.

har aldri brukt en iphone før bare så det er sakt.
men for å jailbreake den telefonen påfirmware 2.01 klarte jeg ikke selv etter 5 forsøk.
den hang seg eller programmet hang seg. bare det å ta backup og hente ut eksisterende firmware tok 2 timer.

går det ann og lage en exe fil som gjør dette. altså velger jailbreak også tar den backup etc og fiks ferdig?

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: iPhone firmware 2.0.2 sluppet

Innleggav janfredrik » fre 22.08.2008 21:33

Har ikke fulgt med så mye her i det siste, men går det ann å oppgradere til 2.0.2 uten å måtte legge inn alt av musikk, programmer og spill på nytt?

Hadde vært deilig! :)
medlem i 196 måneder
 

Re: iPhone firmware 2.0.2 sluppet

Innleggav Graimer » fre 22.08.2008 22:28

viewtopic.php?p=1870320#p1870320 følg denne guiden. bare trykk på oppdater i itunes under punkt 1 og IKKE gjenopprett.. da får du 2.0.2 uten at musikk osv blir rørt. etter at du trykker oppdater og den er ferdig, er det bare å følge guiden fra 2. -> 100% ;) lykke til
medlem i 192 måneder
 

Re: iPhone firmware 2.0.2 sluppet

Innleggav bjerke89 » lør 23.08.2008 14:34

oppdaterte min 1G iphone til 2.0.2 i dag... Da fikk jeg en del hyggleige overraskelser!

for det første har jeg hatt en del problemer med å skru av iphonen helt. Den har vanligvis bare skrudd seg på igjen etter at jeg har prøvd å skru den av, men dette tok firmware 2.0.2 seg av :) :) :)

For det andre har jeg hatt problemer med å lade telefonen i en vegg kontakt. Jeg har bare ladet telefonen i pcen de siste 2 månedene. Dette løste seg også ved hjelp av oppdatering til 2.0.2!! :)

og sist men ikke minst, nå har jeg endelig blitt kvitt den irriterende meldingen, som sier at "dette tilbehøret er ikke tilpasset iphone" eller noe lignende....

Så jeg må anbefale alle andre på det sterkeste å oppdatere til 2.0.2. Den løste mange problemer for meg ;)

PS: iPhonen virker også mye raskere:)

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Forrige

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]