GUIDER: Låse opp iPhone 2.2.1

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav PIM » søn 10.08.2008 15:42

"en oppdatering for operatørinnstillinger på iphone er tilgjengelig, vil du installere denne?"

Etter å ha oppdatert 1. gen iPhone kom denne meldingen opp i iTunes (windows). Hva gjør denne oppdateringen? Er det trygt å oppdatere?

Takk

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav luklin » søn 10.08.2008 16:28

Wow Geircito. Wifi oppe og går igjen og greier. ALT virker ok. Andre som har hatt broken wifi som har opplevd det samme?
medlem i 195 måneder
 

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav eskasli » søn 10.08.2008 16:40

Mailen min fungerer ikke etteroppdatering..mail.app åpner, men lukker seg etter 5sec. De endringer jeg forsøker å gjøre på mail-kontoer osv lagres ikke.

Når jeg synker med iTunes får jeg opp et liknende bilde som dette:
http://bildr.no/view/229851

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav luklin » søn 10.08.2008 16:43

eskasli skrev:Mailen min fungerer ikke etteroppdatering..mail.app åpner, men lukker seg etter 5sec. De endringer jeg forsøker å gjøre på mail-kontoer osv lagres ikke.

Når jeg synker med iTunes får jeg opp et liknende bilde som dette:
http://bildr.no/view/229851


samme her, blir kastet ut. Exchange fungerte på 2.0- Sikkert en liten fix rundt hjørnet.
medlem i 195 måneder
 

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav youdecide » søn 10.08.2008 16:46

Hei!
Ligger en mailfix sak i cydia som hjalp meg med at mailen ikke åpnet seg.

Tom

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav EGOtrip » søn 10.08.2008 16:51

Mailfixen reparerer bare rettigheter, det samme kan du faktisk gjøre med BossPrefs.
Bare til info.

Brukerens avatar
medlem i 191 måneder
 

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav eskasli » søn 10.08.2008 17:00

luklin skrev:
eskasli skrev:Mailen min fungerer ikke etteroppdatering..mail.app åpner, men lukker seg etter 5sec. De endringer jeg forsøker å gjøre på mail-kontoer osv lagres ikke.

Når jeg synker med iTunes får jeg opp et liknende bilde som dette:
http://bildr.no/view/229851


samme her, blir kastet ut. Exchange fungerte på 2.0- Sikkert en liten fix rundt hjørnet.


Lurer på om jeg bare skal prøve å gjøre hele greia på nytt...tok du "gjenopprett sikkerhetskopi" eller konfigurerte du som ny? Jeg valgte å genopprette, lurer på om det kan ha gjort noe..

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav magnusB.. » søn 10.08.2008 17:02

Digg at WinPwn 2.0.0.4 kom, nå kan jeg endelig få fjerna den derre plagsomme ananasen som kommer når jeg booter..
medlem i 189 måneder
 

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav postales » søn 10.08.2008 17:05

Om jeg ikke har vært medlem tidligere, betyr det ikke at jeg ikke har lest sidene flittig. Utene geircito hadde jeg ligget tynt an.
Skal oppdatere min 1. gen. iPhone, 1.1.4. Laster ned winpwn_2.0.0.4_Setup. Men, når jeg skal installere får jeg denne feilmeldingen "The apption failed to initialize properly (0xc0000135). Click on OK to terminate the application"http://ipod1.no/forum/posting.php?mode=reply&f=153&t=200728#

Noen som vet hva feilen er?
medlem i 188 måneder
 

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav geircito » søn 10.08.2008 17:08


Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav promanow » søn 10.08.2008 17:22

nietsoj skrev"Prøv å skru av telefonen, hold inne Home mens du setter i USB-kabelen, og restore telefonen. Er ikke noe grunn til å gjøre ting så vanskelig.

Ved restore får jeg opp feil 1604 og den russiktalende mannen kommer opp på Iphon Når man slår på telefonen etter at man har slått av den får man bare opp annanasen og så den russisktalende mannen

Jeg ser at det er flere som har dette problemet. All hjelp tas mot med takk. ;)
medlem i 188 måneder
 

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav lingb » søn 10.08.2008 17:27

Til dere med mail problemer
Har 1.g ipghone. Jeg hadde også problemer med at jeg ble kastet ut fra mail etter oppdatering fra 2.0 til 2.0.1. Første gang brukte jeg "gjenopprett fra sikkerhetskopi" og da kom jeg ikke inn på mail i det hele tatt. Kastet ut fra mailboksen etter ca 5sek. Iphone var også veldig ustabil andre steder. Start igjen på opplåsingsguiden fra punkt F1, men valgte "Konfigurer som ny iPhone".Etter dette fungere Iphonen hel maks og exchange(mail og kalender) og gmail kontoene er feil frie. Dette er hvertfall min erfaring ;)
medlem i 188 måneder
 

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav Hellbuster » søn 10.08.2008 17:37

Jeg får også opp "unknown error 6" det fungerer å gjennomprette med orginal filen men etter at jeg har "jailbreaka" så får jeg opp error 6, jeg har iphone 3g. Hva gjør jeg feil? har prøvd DFU og recovery mode :(
medlem i 191 måneder
 

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav geircito » søn 10.08.2008 17:46

99% av feilmeldingene 6 og 16xx skyldes at en ikke følger guiden slavisk.....
1% skyldes Windows, spesielt USB-porter og deres drivere.
Anbefaler å restarte PC, sjekke/oppdatere alle Windows oppdateringer, restarte PC, benytte en usb-port på BAKSIDEN av PC og IKKE via en usb-hub.
Evt. benytte en annen PC.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav andrenb » søn 10.08.2008 17:47

Hvis du gjør dette på Windows med Winpwn:
Husket du punkt D15?

Jeg glemte helt å trykke ipWner etter min custom ispw var ferdig laget og da fikk jeg kun error(6) hver gang jeg gjenopprettet iPhone 3G'en min, enten jeg var i DFU-modus eller ei.

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]