GUIDER: Låse opp iPhone 2.2.1

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav Hellbuster » søn 10.08.2008 17:51

Har usb bakpå, restarta pc'en, trykt iPwner, bytta mellom forskjellige usb kabler og porter (alle orginale) men ikke noe ser ut til å fungere :(

Edit: ser at den henger seg på "forbreder iphone for gjennoppretting" den bare loader i en evighet til jeg får error :S
Sist endret av Hellbuster den søn 10.08.2008 18:02, endret 1 gang
medlem i 191 måneder
 

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav eskasli » søn 10.08.2008 17:52

lingb skrev:Til dere med mail problemer
Har 1.g ipghone. Jeg hadde også problemer med at jeg ble kastet ut fra mail etter oppdatering fra 2.0 til 2.0.1. Første gang brukte jeg "gjenopprett fra sikkerhetskopi" og da kom jeg ikke inn på mail i det hele tatt. Kastet ut fra mailboksen etter ca 5sek. Iphone var også veldig ustabil andre steder. Start igjen på opplåsingsguiden fra punkt F1, men valgte "Konfigurer som ny iPhone".Etter dette fungere Iphonen hel maks og exchange(mail og kalender) og gmail kontoene er feil frie. Dette er hvertfall min erfaring ;)


Jeg gjorde dette nå, så problemet er løst! :)

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav ehegnar » søn 10.08.2008 18:06

Har et lite problem tror jeg. Har en 1.g iPhone som jeg kjøpte i Vietnam for 4 måneder siden. Når versjon 2.1 av software'n kom ut lastet jeg av en eller annen grunn inn denne på iphonen (hadde 1.4 fra før) og da låste den seg helt. Nå er den i nødanropmodus og jeg får ikke låst den opp selvom jeg følger guiden helt. What to do? Noen andre som har hatt samme problemet, men fikset det?
medlem i 188 måneder
 

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav sonandre » søn 10.08.2008 18:30

Tusen takk for en fantastisk flott guide igjen!!!
Gikk smertefritt og ble unnagjort på lanht under 30 min.
Eneste jeg vil si i fra om er kanskje at du legger inne en påminnelse om at ved å kjøre simple mode i pwnage får man automatisk ananasen og ikke det gode "eple" vi kjenner så godt!

Men igjen, tusen tusen takk for en komplett og genuint bra guide!

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav sonny » søn 10.08.2008 18:32

hatten av for deg, Geircito

ble nettop ferdig med opplåsing. det gikk helt smertefritt..er nå meget fornøyd med min iphone
appstore er så rå , mye free bies i sjappa.... wow...

ferien er snart over , gleder meg til å vise frem min nye iphone til mine homofile kompiser :-D :-D :-D
medlem i 188 måneder
 

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav theC » søn 10.08.2008 19:43

Vet ikke helt hva som var mitt problem.

Startet guiden på nytt og alt fungerte. :-)
medlem i 207 måneder
 

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav erlende » søn 10.08.2008 19:43

Geircito! :-D Jeg sier som en kar tidligere har sagt om deg; du burde rett og slett få penger! :-D Du er virkelig det beste av det beste innenfor norske løsninger ang. iPhone-unlocking og support!

Tusen takk for en meget god guide, fikk nettopp tatt min 1. gen iPhone med 2.0.1! :-)

Men jeg lurer på om vi kunne få en utredelse om hva "Cydia" egentlig er? =-O
Eller om det er noe sted hvor dette er beskrevet?

Igjen tusen takk!! :-)
medlem i 193 måneder
 

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav HairBall » søn 10.08.2008 20:37

Flott levert igjen, oppdatert fra 1.1.3, ikke noe stess.

Fikk filmld 1604 men begynte bare fra E6 og så gikk det bra.

Kansje oppdatere guiden til at Bootneuter bruker 3-4 min etter den er gjenopprettet?
medlem i 199 måneder
 

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav adankert » søn 10.08.2008 21:01

HairBall skrev:Flott levert igjen, oppdatert fra 1.1.3, ikke noe stess.

Fikk filmld 1604 men begynte bare fra E6 og så gikk det bra.

Kansje oppdatere guiden til at Bootneuter bruker 3-4 min etter den er gjenopprettet?


Det var der min venn dreit på draget, ventet ikke 3-4 min til Bootneuter var ferdig. Nå er den stuck i 1604. Har prøvd igjen i fra E6 et utall ganger, på 2 forskjellige Macer og en PC med samme deprimerende resultat. Står lenge i "Forbereder iPhone for gjennoppretting" og så går den i 1604.

Noen håp om å redde den? (1. gen, upg fra 1.1.4).
medlem i 198 måneder
 

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav tfluske » søn 10.08.2008 21:16

Hei

Har fulgt guiden flere runder nå, men får ingen tjeneste etter at den er ferdig. Ingen feilmeldinger underveis heller. Hadde 1.1.3 på min iphone fra før. Noen andre som har opplevd dette? Prøver igjen.. :-/
medlem i 198 måneder
 

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav ggorgg1 » søn 10.08.2008 21:50

Hei,

Jeg låste opp iphone 3g i går (windows) før Winpwn 2.0.0.4, og alt virker å fungere optimalt. Har jeg noe igjen for å gjøre det på nytt slik guiden er nå med bruk av Winpwn?
medlem i 188 måneder
 

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav HairBall » søn 10.08.2008 22:06

adankert skrev:
HairBall skrev:Flott levert igjen, oppdatert fra 1.1.3, ikke noe stess.

Fikk filmld 1604 men begynte bare fra E6 og så gikk det bra.

Kansje oppdatere guiden til at Bootneuter bruker 3-4 min etter den er gjenopprettet?


Det var der min venn dreit på draget, ventet ikke 3-4 min til Bootneuter var ferdig. Nå er den stuck i 1604. Har prøvd igjen i fra E6 et utall ganger, på 2 forskjellige Macer og en PC med samme deprimerende resultat. Står lenge i "Forbereder iPhone for gjennoppretting" og så går den i 1604.

Noen håp om å redde den? (1. gen, upg fra 1.1.4).



min stod sikkert i 30 min "Forbereder iPhone for gjennoppretting" etter at jeg satt denne i gjenoppretingd modus men det er forde jeg har usb 1.0.. man må være tolmodig
medlem i 199 måneder
 

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav terjejr » søn 10.08.2008 22:31

Genialt!

Selv om jeg fikk den omtalte loopen i F6b, så beholdt jeg jo innholdet fra min 3G iphone fra før jailbreak. Tok bare litt mer tid å overføre musikk igjen når jeg måtte sette den opp som ny.

Nå har jeg det beste fra 2 verdener. Flott Geircito :-)

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav euphonia » søn 10.08.2008 22:59

okay, jeg tror jeg har gjort noe dumt .. jeg klarte å velge 1.generasjon iPhone: iPhone1,1_2.0.1_5B108_Restore.ipsw (218Mb) når jeg skulle restore iphonen !
( Dvs , jeg brukte ikke den custom restore filen som pwonage tool lagde til meg !)

Og nå får jeg det problemet at sim kortet mitt ikke fungerer med itunes..
Hva må jeg gjøre nå ? eller har jeg dummet meg ut big time ?
medlem i 192 måneder
 

Re: GUIDE: Låse opp iPhone 2.x i iTunes (PwnageTool/Winpwn)

Innleggav geircito » søn 10.08.2008 23:01

Ikke noe dumt, bare å kjøre igjennom guiden pånytt det.... :-)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron