Andre som sliter med dårlig batteri i iPhone 3G

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Re: Andre som sliter med dårlig batteri i iPhone 3G

Innleggav crazysteppy » tor 31.07.2008 3:25

på den "gamle" iphonen min holder batteriet i ca 1-2 dager uten lading.. surfer litt, laster ned masse( 100mb) daglig ca+1 times tid med musikk.. hadde litt problemer med dårlig batteri før, men så stilte jeg ned på lysstyren på skjermen og det hjalp betraktelig.. selvfølgelig, skjermen blir jo mye finere med fult lys på, men d ågr utover batteriet ser det ut til.. :/ har nå lysstyrken min på 2/5 deler ca(40%).. vet ikke om dette hjelper for deg/dere, men dere kan jo teste ;)
medlem i 188 måneder
 

Re: Andre som sliter med dårlig batteri i iPhone 3G

Innleggav TheRealChristoffer » tor 31.07.2008 9:42

tc47 skrev:er mulig med bossprefs etter jailbreak. men har ikke personlig erfaring dersom jeg tør ikke bryte garantien hvis noe fucked skjer så bare snakker fra det jeg har lest rundt på forumet :P


Veldig teit å måtte hacke for å skru av edge -_-. Jeg har veldig lite lyst å hacke min pga da blir jeg så avhengig av hacks igjen. Når det gjelder garantien så kan man bare ta en restore og så har man den igjen men hvis det skjer noe under hackinga sliter man

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Andre som sliter med dårlig batteri i iPhone 3G

Innleggav Hauke » fre 26.09.2008 19:23

Hei.
Er det noen som kan hjelpe meg med følgende?
Etter siste oppladning av batteriet så kan man gå inn på innstillinger>bruk for å se "tid siden siste oppladning"
Her så virker det som om tlf er i bruk selv om den står i ventemodus..
Dvs. at tiden for bruk og ventemodus er nesten det samme! Som ett resultat av dette så bruker den veldig masse strøm og tlf må lades hver dag!

Er det noen som har erfaringer med dette??
Hva kan jeg gjøre??
medlem i 227 måneder
 

Forrige

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere