Hjelp meg få Iphone til å virke (jeg kan ikke noe)

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Innleggav Zionxxx » lør 15.09.2007 23:52

engadget har jo lagt opp 2 video tutorials

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Innleggav EspenFer » lør 15.09.2007 23:52

nå er det rett før jeg klikker i vinkel:)

Kobler til iphonen, og kommer til aktiveringsvinduet. Avslutter iTunes og kjører iNdepndence, velger aktiver og åpner restorefilen jeg har lastet ned og hele prosessen starter...får ingen feilmeldinger i iNdepndence, MEN iphonen henger seg og på telefonen lyser bare please connect to iTunes. Itunes åpner seg og ber meg kjøre gjennoppretting på telefonen...Hva er det jeg gjør galt...blir snart gal!
medlem i 200 måneder
 

Innleggav Saft » lør 15.09.2007 23:53

Det skal være slik. Det er da iNdependence gjør jobben sin.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav EspenFer » lør 15.09.2007 23:57

men, skal det ikke skje noe mer? Skal jeg da bare fortsette med de neste stegene? independence står bare å går, får ikke avsluttet det heller...
medlem i 200 måneder
 

Innleggav EspenFer » søn 16.09.2007 0:06

dvs...den åpner ikke Iphonen, den fryser halvveis....jeg får ikke gjort noe med Iphonen....HJELP:)
medlem i 200 måneder
 

Innleggav glorious » søn 16.09.2007 0:21

iBruker: Hvor ligger den guiden du kopierte inn i posten din? Så ut som en Mac1-guide. :) Greit å ha linken rett til den, bare :)

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav Conker » søn 16.09.2007 0:26

Ifølge magnerlu9 kommer den på forsiden snart :-)

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav AirBook » søn 16.09.2007 0:34

EspenFer skrev:dvs...den åpner ikke Iphonen, den fryser halvveis....jeg får ikke gjort noe med Iphonen....HJELP:)

Du må kjøre Aktivitetsmonitor og avslutte både iTunes og iTunes Helper FØR du prøver å aktivere :)

Lykke til!
Sist endret av AirBook den søn 16.09.2007 0:35, endret 1 gang
medlem i 233 måneder
 

Innleggav glorious » søn 16.09.2007 0:35

Ah.. nais... Hva skulle vi gjort uten ham :D Jeg vant akkurat en auksjon på eBay, så nå kommer min iPhone snart! Wohoo!! Betalte 544$ (med alt... shipping, tracking ID, insurance++) Sendes med UPS, og det skal visstnok ta 3 businessdager. Selve tlf kosta meg 496$ (2790 NKR). Ganske bra pris. Har merka meg at de folka med bra feedback og tusenvis av salg får over 500$ for sine telefoner. So in general, I'm very happy :)

Magnerlu, ser deg på MSN snart tenker jeg :)

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav grandiflora » søn 16.09.2007 1:00

Herlig med iPhone: Det drar tullingene uten skills ut av skogen. HVORFOR GIDDER DERE Å KJØPE TELEFONEN NÅR DERE IKKE VET NOE OM HVA DERE SKAL GJØRE VIDERE?!?!? Herregud, jeg må få det ut: Dere er tullinger, alle som en.

Til moderator: Vær så snill, ban meg. Jeg klarer ikke mer av dette tulling-amatør-forumet. Jeg mener det. Steng kontoen min. Mac1 har blitt til en lekeplass for guttunger med iPhone og hodet under armen.
medlem i 209 måneder
 

Innleggav EspenFer » søn 16.09.2007 1:04

jøss....vet ikke hvem du tror du er, og du har sikkert aldri opplevd å lære noe av noen andre før...men for oss andre dødlige, så er det veldig hyggelig å få litt hjelp en gang i blant!

Når det er sagt, nå er iPhone unlocka...
medlem i 200 måneder
 

Innleggav grandiflora » søn 16.09.2007 1:06

Herlig. Du er en pudding. Du vet ingenting. Du er en amatør. Og ja, jeg er proff. Nyt det.
medlem i 209 måneder
 

Innleggav homer » søn 16.09.2007 1:07

Hehe, endelig noen som får det ut... :)

Rundt regnet er det mange som ikke burde kjøpt iPhone før den er klar for det norske markedet. Nytter ikke å være pionér hvis man ikke vet hva man driver med.

Det er i alle fall mine tre cent...

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Innleggav EspenFer » søn 16.09.2007 1:08

peace out
medlem i 200 måneder
 

Innleggav grandiflora » søn 16.09.2007 1:10

homer skrev:Hehe, endelig noen som får det ut... :)

Rundt regnet er det mange som ikke burde kjøpt iPhone før den er klar for det norske markedet. Nytter ikke å være pionér hvis man ikke vet hva man driver med.

Det er i alle fall mine tre cent...


Før jeg blir bannet: Du har faen meg skjønt det. Jeg klarte bare ikke mer :) Og det var verdt det. iPhonetullinger i annenhver post. Ikke SPØR om hva SSH er, OK? Hvis du gjør det: Jeg MOBBER deg.
medlem i 209 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]