Hjelp meg få Iphone til å virke (jeg kan ikke noe)

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Innleggav hjelpmegPLZ » søn 16.09.2007 1:11

bra det finnes noen ekte mac nerder her :-D Det er sånn vi dritt unger får vite hva som er bra eller ikke bra. Jeg har gitt opp og sender den bort i morgen. Thank you very much,

Grandiflora : I Be BACK,


asking questions
medlem i 199 måneder
 

Innleggav homer » søn 16.09.2007 1:17

Til dere som har lest guider og ikke får til:

Det finnes mange som kan få iPhone til å virke, men det er ikke bare å forklare det til noen som ikke skjønner noe som helst. Tipset er å ta med seg telefonen til noen som kan det og heller betale dem for å hjelpe deg. Jeg tilbyr det ikke, dessverre... ;)

h 8)

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Innleggav grandiflora » søn 16.09.2007 1:20

hjelpmegPLZ skrev:bra det finnes noen ekte mac nerder her :-D Det er sånn vi dritt unger får vite hva som er bra eller ikke bra. Jeg har gitt opp og sender den bort i morgen. Thank you very much,

Grandiflora : I Be BACK,


asking questions


Bra! Den kommer til Norge på et eller annet tidspunkt: Da kan vi begge kjøpe den, og du kommer til å stå foran meg i køen ;)
medlem i 209 måneder
 

Innleggav AirBook » søn 16.09.2007 1:28

hjelpmegPLZ skrev:bra det finnes noen ekte mac nerder her :-D Det er sånn vi dritt unger får vite hva som er bra eller ikke bra. Jeg har gitt opp og sender den bort i morgen. Thank you very much,


Har sendt deg en personlig melding (PM) :)
medlem i 233 måneder
 

Innleggav FooReXZ » søn 16.09.2007 1:52

Denne kommer jeg trolig til å benytte meg av når jeg får min iPhone, følg med :-)

http://www.engadget.com/2007/09/15/iunl ... -availabl/

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Forrige

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]