Har problemer mecd unlocken

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Har problemer mecd unlocken

Innleggav ekko » fre 14.09.2007 9:28

Hei
Jeg har gjennnomført SimFree unlocken og fått beskjed om at den er låst opp. Men får så etterpå beskjed om : Incorect Sim sånn det står i PDFén. Har så åpnet INdependance og aktivert på nytt - fikk beskjed om at det er ok, men fortsatt ingen Netcom i hjørnet - NOEN som kan hjelpe meg ?

Mvh

Ekko
medlem i 199 måneder
 

Innleggav Retroboy » fre 14.09.2007 10:50

Har du startet IPhone på nytt? jeg glemmer dette ofte og lurer på hva som skjer men en restart hjelper ofte!
medlem i 199 måneder
 

Innleggav iLegen » fre 14.09.2007 10:51

Dette problemer har nesten ALLE hatt. Vel jeg antar at du ikke har aktivert youTube ennå? Vel bare gjør det, så løsner det seg uansett ;)

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Innleggav Ramani » fre 14.09.2007 20:37

Har jailbreaket og aktivert med iNdependence, installert Installer.app og Community, BSD subsystem og OpenSSH. Har også gjort om til norsk tlf.nr formatering, installert æøå og fått Youtube igang. Men selv om unlocken går som smurt, vil den likevel ikke godta SIM kortet mitt.

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav PIM » lør 15.09.2007 5:17

Aktiver en gang til og denne gangen bruk ICCID nummeret som du finner på : settings/general/about. Var det jeg måtte gjøre for å få min til å fungere. Med andre ord du skal ikke bruke det som står på iphone boksen din.

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Innleggav Ramani » lør 15.09.2007 10:51

prøvde en gang til, men da kom det: already unlocked.

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav PIM » lør 15.09.2007 13:22

Du misforsto meg litt. Jeg mener at du må bruke iNdependence eller hva program du nå bruker å "activate" telefonen din igjen etter at du har unlocket den. Når du gjør dette er det viktig å bruke/taste inn det ICCID nummeret som du finner på telefonen din: settings/general/about. Det var hvertfall det jeg måtte gjøre for å få den til å fungere.

Lykke til

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Innleggav julio » lør 15.09.2007 13:40

WiNstaller er et program for windows, men den akiverer med iccid osv av seg selv så det er veldig enkelt å ta i bruk.

link som forteller deg hvordan du skal gå frem:http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=5742

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Innleggav Ramani » lør 15.09.2007 14:52

Okey, da må jeg altså unactivate for deretter å activate igjen i iNdependence... Det sto ikke i guiden ser du. Skal teste det ut senere.

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]