iTunes/iPhone relaterte spørsmål

Diskuter alt omkring Apples iPhone

iTunes/iPhone relaterte spørsmål

Innleggav warius » fre 14.09.2007 1:38

Jeg prøver å skaffe 3 stk. iPhones til samboeren min, meg og en kompis. Så har jeg ett par spm. angående freeware unlocken og iTunes generelt.

1. Kan jeg unlocke alle 3 på min PC? Er det noe som binder en iPhone mot en iTunes klient? Jeg tenker hvis jeg gjør alle 3 iPhonesene klare på min PC, er det noe i veien for at de senere kan bruke sine egne iTunes klienter (på andre pcer) med iPhonen?

2. Jeg har brukt iTunes minimalt. Tvinger iTunes igjennom oppdateringer av seg selv?

3. Tvinger iTunes igjennom firmware updates til iPhone'n? Grunnen til at jeg lurer er med tanke på iPod funksjonaliteten, det er jo vesentlig å kunne synce med iTunes jevnlig uten å være redd for ondsinnede oppdateringer. (Gjelder også i spm 2.)

4. Dersom jeg skulle drite meg ut idet jeg unlocker telefonene, er det bare å kjøre en restore via iTunes og prøve på nytt?

5. Hvilken iTunes versjon er det som fungerer best per idag?

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Innleggav DrLaban » fre 14.09.2007 6:53

2. Du kan slå av at iTunes skal sjekke etter oppdateringer. Man kan i tillegg utelate "Apple Software Updater", eller hva den heter, under selve installasjonen. Denne vil sjekke for oppdateringer på alle Appleproduktene du har installert på maskinen, uavhengig om du har slått av i iTunes eller ikke.

MEN, den installerer uansett ikke oppdateringene uten at du selv svarer ja til det. Så er man konsekvent på å ikke svare ja på automatisk oppdatering så trenger man ikke gjøre noe.

3. Det samme gjelder for firmwareoppdateringer. Du må bekrefte at den skal gjøre det.

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Innleggav warius » fre 14.09.2007 11:58

Tusen takk for svar. Det var en lettelse å høre :)

Noen som kan svare på de andre?

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: iTunes/iPhone relaterte spørsmål

Innleggav Yogi » fre 14.09.2007 12:13

warius skrev:1. Kan jeg unlocke alle 3 på min PC? Er det noe som binder en iPhone mot en iTunes klient? Jeg tenker hvis jeg gjør alle 3 iPhonesene klare på min PC, er det noe i veien for at de senere kan bruke sine egne iTunes klienter (på andre pcer) med iPhonen?

4. Dersom jeg skulle drite meg ut idet jeg unlocker telefonene, er det bare å kjøre en restore via iTunes og prøve på nytt?

5. Hvilken iTunes versjon er det som fungerer best per idag?


1. Ikke no problem.

4. Er veldig sjelden det skjer noe en restore ikke fikser

5. Den siste funker fint, så lenge du holder deg unna gamle aktiverings programmer

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav zubby87 » fre 14.09.2007 13:46

Hei , for min iphone senere idag,
NB. ALT SKAL SKJE PÅ WIN XP

1.Hvordan kan jeg unlocke da jeg bruker win xp? hva bør jeg bruke til aktivering for det første.?kan fek bruke iphoneunlocktool
kit?
2.Ibrick er vel et Xp kompatibelt prog. Jailbraker man etter aktivering? gjør dette programmet noe annet enn jailbrake?

3. Er det via Itunes man putter en ting tang ? bilder og Ect.?
medlem i 199 måneder
 

Innleggav warius » lør 15.09.2007 1:46

yogi: mange takk for svar :)

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron