iPhone Guide

Diskuter alt omkring Apples iPhone

iPhone Guide

Innleggav iMac20 » tor 13.09.2007 16:41

Jeg har kjøpt en iPhone fra USA, venter på å få den i posten. Det jeg lurer på er om noen kan lage en komplett guide om hva du gjør fra du åpner esken til du har den ferdig aktivert med, i mitt tilfelle, netcom. Jeg kan ingenting om Jailbreak og iNdependence og greier, så det ville være fint om noen kunne forklartalle disse utrykkene... Takker for svar ;) ;)

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Innleggav fors1 » tor 13.09.2007 16:47

Jeg støtter denne. Har lest så mye rundt om forskjellige guider, men ingen av guidene er "komplett".. Enten så forutsetter guiden at du allerede har gjort noe, eller så forutsetter guiden at du følger en annen guide når du er ferdig med den første.

Også litt vanskelig å finne ut hvilken rekkefølge man skal gjøre ting i, om simkortet skal sitte inni eller ikke, og ikke minst hvilket simkort man skal ha inni når man gjør alt dette (norsk / AT&T). En komplett guide hadde vært sweet :)

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav sandro » tor 13.09.2007 16:48

denne guiden virker ganske solid for meg, selv om jegikke har testet.

http://modmyiphone.com/wiki/index.php/I ... S_X_Part_1
medlem i 200 måneder
 

Innleggav Megnus » tor 13.09.2007 17:34

Støtter også å få noen komplette guider for de forskjellige teleoperatørene osv her på forumet! :D

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Innleggav sonofagun » tor 13.09.2007 17:39

dette høres perfekt ut.. Heder og ære til en som kan lage en lett og god guide..

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

Innleggav Gundrosen » tor 13.09.2007 17:42

Innen neste uke regner jeg med at noen har fått opp et brukbart GUI til unlockeren og vi slipper å tenke på alle disse avanserte guidene.

*Edit, den guiden sandro linket til var ganske genial. Om det ikke har kommet noe GUI innen jeg får min så skal jeg nok klare å unlocke den ved hjelp av den guiden der. Gode bilder og bra forklaringer.

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]