Jeg kan kjøpe iPhone for deg.

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Innleggav maccyboy » ons 12.09.2007 23:54

nja.. spørs litt på hva frakt i norge evt koster.. men burde vel gå greit ja :rolls eyes:
medlem i 213 måneder
 

Innleggav triplexxx » tor 13.09.2007 0:12

jeg tilbyr meg også å kjøpe iphone for noen, første mann til mølla og jeg kommer bare til å ha med 3 stk (4 med min egen).

Reiser til USA 27. sept og kommer tilbake 7. okt. Tar 3500 da dette skulle dekke skatter og frakt. Bor i Oslo.

Tilbyr dette ikke for å tjene noen penger men for å hjelpe de/dere som vil ha iPhone nå og ikke til neste år. Ta kontakt med en PM. Setter opp en liste over de 10 første som skriver meg så jeg har backup hvis noen skulle være useriøse da jeg planlegger å legge ut for dem fra egen lomme. Evt hvis du føler deg trygg på å forhåndsbetale et depositum kan jeg garantere deg en iPhone.

Kun seriøse henvendelser takk!
medlem i 199 måneder
 

Innleggav ameneon » tor 13.09.2007 0:16

TUAW melder at iPhone salget har økt med 200% etter at prisen falt... begynner heller å lure på om det ikke er et par nordmenn som er årsaken... ;)

Moderator
medlem i 235 måneder
 

Innleggav zapperen » tor 13.09.2007 0:27

hahah :-)
medlem i 211 måneder
 

Innleggav iEinar » tor 13.09.2007 8:35

Hva gjør man når man vil/skal bytte batteriet til iPhone, og man har kjøpt via en forhandler i Amerika?
medlem i 210 måneder
 

Innleggav christian1986 » tor 13.09.2007 9:11

Sender den inn til Apple Norge når den er kommet hit til landet. Ellers så skal jo batteriet vare i 400(ikke helt sikker) sykluser, og ergo overleve mobilen(om du har den i rundt 2 år)...
medlem i 210 måneder
 

Innleggav Megnus » tor 13.09.2007 9:38

jeg har også hørt at det er vanlig feil at batteriet ryker i iPhone. Det bekymrer meg litt. Har også sett et par filmer på youtube der folk får iPhones med defekte "touch skjermer" (altså touch biten funker ikke)

Hvor ofte forekommer dette? Hadde vært så gruelig kipt. Da må man jo til USA for å få en ny en? :S

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Innleggav limbo » tor 13.09.2007 9:55

Denne tråden stenges.

§2.9 Salg av nye/brukte produkter skjer ikke i forumet
Salg av produkter skjer via Brukt1.no - ikke i vårt forum.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Forrige

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]