Software unlock hacket!

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Innleggav livvievold » ons 12.09.2007 19:18

Hmm, vente en stund og prøve igjen? Eller har det skjedd noe mer nå?
medlem i 234 måneder
 

Innleggav PIM » ons 12.09.2007 19:27

Jeg har ikke peiling på hva jeg gjør galt!! Enten så har jeg feil versjon av ett eller annet siden jeg ikke får det til. Som sagt alt skal være på nett hos meg, jeg har kjørt iUnlock på telefonen, jeg har lagt inn youtube etc. men telefonen vil ikke aktivisere seg lenger! Jeg har nå prøvd å aktivere telefonen X antall ganger med iNdependence, men det gjør tydeligvis ikke jobben lenger. Er det et annet program jeg kan bruke?

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Innleggav fredarn » ons 12.09.2007 19:31

Dette er jo JÆVLIG FLOTT!
Nå er alt borte, eller hva faen som skjedde. Som sagt slukka skjermen seg under unlockinga og nå kommer jeg ikke inn på iPhone i det hele tatt.. Bare emergency calls.. blablabla..
medlem i 217 måneder
 

Innleggav ZerBox » ons 12.09.2007 19:35

DesiRomeO skrev:
ZerBox skrev:Anbefaler dere å unlocke telefonen med programvaren her:
http://www.freeiphoneunlock.com/

Jeg tok nettopp min første iPhone-samtale etter å ha brukt det programmet! Kunne nesten ikke vært enklere å unlocke telefonen!


Jeg fulgte denne guiden.

Og det sto "complete" og "enjoy" og alt. Men nå ber den meg aktivere på nytt gjennom iTunes for at simen skal funke. Betyr det at jeg rett å slett må gjenopprette? for det er vel umulig å aktivere en telefon som allerede er aktivert:S


Har samme problem med en av iPhonene jeg prøver å unlocke. Noen som vet hvasom er grunnen til at den meldingen kommer? Om noen vet hva som må gjøres annerledes for å slippe dette problemet så skal jeg gjøre det :)

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Innleggav fredarn » ons 12.09.2007 19:36

Vel, nå fikk jeg den 'opp' igjen ved å ektivere gjennom iNdependence.. Men nå står det også at den ikke lenger er i Jailbreak, og det må jeg vel for å kjøre unlocken? Selv om unlock-ikonet fortsatt ligger der...??

Får nå denne feilmeldingen når jeg prøver å jailbreake:
"Error entering recovery mode."


edit: Må man jailbreake for at Unlock.app skal funke?
For det går jo pluttselig ikke å jailbreake.. Noen tips?
medlem i 217 måneder
 

Innleggav josef kleven » ons 12.09.2007 19:49

ENDELIG fikk jeg det til! Shiiiit ass... har knotet i 5 timer!!


brukte denne:
http://macapper.com/2007/09/11/download-iphone-unlock/

:bitchin:

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Innleggav supermac » ons 12.09.2007 19:51

Måtte du gjøre noe utover det som sto i den guiden? Siden det tok 5 timer liksom :-D

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav fredarn » ons 12.09.2007 19:53

hjelp meg da supermac om det er så enkelt! Plis, hva skal jeg gjøre? Har holdt på i 5 timer selv nå, men ikke fått det til - det går ikke , nye problemer hele tiden :(

Her er problemet nå:

Det skjedde ingenting når jeg startet unlock.app på iPhonen, den sto 20 min uten at noe mer enn 2 linjer kom opp... Også lot jeg den stå videre og da slo skjermen seg av og ingenting funka - sto bare emergency calls etc...
Men så fikk jeg den 'opp' igjen ved å 'activate' via iNdependence..
Men da funket det ikke lenger å jailbreake..
Men jeg prøvde unlock-greia igjen og samme skjedde; så nå er det igjen kun 'emergency calls' på iPhonen, og ikke iPod eller noe funker...

Hva skal jeg gjøre? Slette hele iphonen i iTunes og starte på nytt? Vil helst ikke miste notater etc. jeg har på iPhone...

Og jeg skulle vel ikke ha sletta den eller no etter jeg jailbreake den i stad?

Det er vel bare 1) activate 2 jailbreak 3) SSH 4) legge inn unlock på iPhone 5) kjøre unlock ???
Isåfall har jeg gjort det og ting funker ikke 8som beskrevet ovenfor)





EDIT: Alt er tlbake til normalt, altså funker iPoden og slikt når jeg dytter i AT&Tsim-kortet igjen.. Men jeg skal vel ha i mitt ordentlige sim når jeg utfører unlocken?

Skal jegha i mitt eller at&t sim når jeg utfører Jailbreak??
Sist endret av fredarn den ons 12.09.2007 20:07, endret 2 ganger.
medlem i 217 måneder
 

Innleggav supermac » ons 12.09.2007 19:55

hehe, jeg har ikke gjort det enda. Bare lurte hva i den guiden som tok 5 timer :-)

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav livvievold » ons 12.09.2007 20:11

Jeg tror ikke jeg hadde noe simkort i i det hele tatt, om jeg hadde, så var det netcom-kortet. Ble litt paff fordi det gikk.
medlem i 234 måneder
 

Innleggav BrumBrum74 » ons 12.09.2007 20:22

fredarn: Prøv dette før du kjører unlock:

Another very important step is the following: Go to "Settings" -> "General" -> "Auto-Lock" on your iPhone and set it to "Never". That's important so that the iPhone can't switch off during the unlock process because this could leave the phone in an unusable state with an incomplete baseband firmware and no WiFi connection.

Da slipper du at skjermen blir svart og alt klikker.

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Innleggav iatros » ons 12.09.2007 20:32

Stiii skrev:vet noen om unlocken funker med onecall???


Funker med alle simkort fra alle operatører.

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav magnerlu90 » ons 12.09.2007 20:51

Det stemmer ikke. Det er noen operatører som ikke funker. Har ikke hørt om at noen norske operatører ikke funker, men det er en liten mulighet for at onecall ikke funker.

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav stian h » ons 12.09.2007 20:57

Oi, crap hvis ikke onecall funker :-! Skal kjøpe en iPhone gjennom quangtt, og har akkurat bestilt meg et onecall abonement :-!
medlem i 211 måneder
 

Innleggav Conker » ons 12.09.2007 21:08

Noen som kan enten sende unlock appen fra freeiphoneunlock eller laste den opp på en annen server?? freeiphoneunlock er jo nede

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]