Software unlock iPhone

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Innleggav DrLaban » tir 11.09.2007 13:44

Du må aktivere telefonen med SIM-en du skal bruke. Altså det orginale kortet fra f.eks. telehor

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Innleggav fredarn » tir 11.09.2007 13:47

gidder noen å legge ut lenker til programmene jeg trenger? Jeg har SimFree...

Og telefonen er allerede aktivert slik at jeg kan bruke alt utenom telefon og youtube.. men selgerer min gjorde det, så jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre...

Hjelp! Pliis...
medlem i 217 måneder
 

Innleggav magnerlu90 » tir 11.09.2007 13:55

jet_li skrev:
magnerlu90 skrev:Jeg fikk programmet nå og IMEI-en min blir lagt inn på serveren om noen timer. Jeg ka ikke fullføre unlockingen før IMEI-en min ligger på serveren.
http://iphoneworldwideunlock.com/files/software/IPSF/SimFree-rc5.zip


Hei!
Bestilte du gjennom mac1?


Nei. Gjennom iphoneworldwideunlock.

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav iLegen » tir 11.09.2007 14:00

Mangnerlu, du som er saa flink med guider og saann. Kunne ikke du lage en ordentlig guide med alle trinn og link til programmer man trenger for aa unlocke? Du skal jo uansett unlocke din egen:D

Tenk gjerne paa oss windows brukere og, naar du lager denne guiden:P

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Innleggav fredarn » tir 11.09.2007 14:03

Ja, det hadde vært veldig fint om du kunne det magnerlu, pliiiiis :-/

Men du trenger ikke bry deg om windows-brukere ;p neida...
medlem i 217 måneder
 

Innleggav Maxell » tir 11.09.2007 14:06

Magnerlu: kan du svare på mitt innlegg på side 1?

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Innleggav mrbarg » tir 11.09.2007 14:31

Woho! det funker!

Independence gav meg utrolig mye trøbbel når jeg prøvde å aktivere med Telenorkortet i, så jeg brukte denne:

http://hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=5582


og da fungerte det med èn gang :) Er på Telenors nett nå, sms, tlf alt funker!
medlem i 199 måneder
 

Innleggav inv » tir 11.09.2007 14:35

Fått til edge? Krevde det at du har 1.0.2 slik at du får puncha inn riktig data?
medlem i 209 måneder
 

Innleggav magnerlu90 » tir 11.09.2007 14:42

Maxell skrev:Jeg har også fått programmet, men jeg har jo aktivert og slikt tidligere. Magnerlu: er SSH allerede installert på min telefon? Hvordan får jeg programmet over på telefonen?

SSH skal være på din telefon, da (hvis du ikke har tatt restore). Ellers kan du installere OpenSSH gjenom Installer.app.
Bruk Cyberduck og logg på iPhone og overfør programmet til Applications, deretter restart.

mrbarg skrev:Woho! det funker!

Independence gav meg utrolig mye trøbbel når jeg prøvde å aktivere med Telenorkortet i, så jeg brukte denne:

http://hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=5582


og da fungerte det med èn gang :) Er på Telenors nett nå, sms, tlf alt funker!


Gratulerer! :)
Da er du kanskje den første i Norge, da?

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav Maxell » tir 11.09.2007 14:44

Takker! Alt funker. Jeg har fått installert SimFree, og ikonet ligger på telefonen. Da er det bare åvente på at de aktiverer IMEI-en min ....

EDIT: Men magnerlu: Siden telefonen er aktivert med SuperSIM-en, må jeg deaktivere og aktivere igjen før jeg kjører SimFree? Peiling på det?

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Innleggav DrLaban » tir 11.09.2007 14:49

Sweet! :) Jeg fant også denne tidligere i dag. Da vet jeg hva jeg skal bruke når telefonen kommer neste uke ;) Jeg har også Telenor..

mrbarg skrev:Woho! det funker!

Independence gav meg utrolig mye trøbbel når jeg prøvde å aktivere med Telenorkortet i, så jeg brukte denne:

http://hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=5582


og da fungerte det med èn gang :) Er på Telenors nett nå, sms, tlf alt funker!

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Innleggav mrbarg » tir 11.09.2007 14:59

Jepp! Jeg fant en kar på hackint0sh.org også som hadde fått det til, så jeg konkluderte at det var noe med aktiveringen min som var på tryne. Takker for hjelpa forresten, Dr.Laban :)

Inv: Ja, 1.0.2 lar deg taste inn infoen til edge. Dog jeg har ikke funnet frem telenor's info enda (uten at jeg har lett særlig godt).
medlem i 199 måneder
 

Innleggav livvievold » tir 11.09.2007 14:59

Kan noen svare på tråden min og? :-P Full restore=gjenoppretting i iTunes, så alt forsvinner og jeg må installere ssh, installer.app o.l på nytt?
Og jeg får ingen problemer med INdependence? Kan bare bruke denne da jeg har PPC.
medlem i 234 måneder
 

Innleggav DrLaban » tir 11.09.2007 15:04

mrbarg skrev:Jepp! Jeg fant en kar på hackint0sh.org også som hadde fått det til, så jeg konkluderte at det var noe med aktiveringen min som var på tryne. Takker for hjelpa forresten, Dr.Laban :)

Inv: Ja, 1.0.2 lar deg taste inn infoen til edge. Dog jeg har ikke funnet frem telenor's info enda (uten at jeg har lett særlig godt).


Np :)

Antar at du finner alt du trenger rundt Telenoroppsettet her --> http://telenormobil.no/kundeservice/teknisk
Sist endret av DrLaban den tir 11.09.2007 15:04, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Innleggav dan » tir 11.09.2007 15:04

Angående Jailbreaking.... etter å ha overført SimFree.app og Installer.app, skal jeg la den være fri eller skal den tilbake i fengsel? For jeg får hele tiden feilmeldinger når jeg prøver å installere andre program....

SSH var skikkelig pain in the ass.... men fikk det til slutt til med SFTP...
medlem i 225 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]